Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin eilen uuden Samsung Galaxy S2 puhelimen itselleni

Vierailija
18.01.2013 |

ja voi jee kun tää on hyvä!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se voi olla hyvä?! Mutta aikaansa seuraava taitaa olla sitä jäljessä...

Vierailija
2/20 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on vertailuissa todettu hinta-laatu-suhteeltaankin kehnoksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

330 eurolla löytänyt mitään muutakaan puhelinta, jossa olisi ollut yhtä hyvä näyttö, tuplaydinprosessori, noin paljon muistia ja muistikorttipaikka, 8 Mpix kamera ja kaikki muut herkut.

S3 ei ole juurikaan kummempi

Vierailija
4/20 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedetään matto jalkojen alta, kun joku kertoo olevansa iloinen tai tyytyväinen johonkin. Aina.

Kiva, että tykkäät!

Vierailija
5/20 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostamatta. Siitä on korjattu jo kaikki pikkuviat (mitä esim. Lumiassa vasta tehdään) ja sille on tulossa uusi iso päivitys tässä kuussa. On edelleen puhelinten ehdotonta eliittiä.

Vierailija
6/20 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

330 eurolla löytänyt mitään muutakaan puhelinta, jossa olisi ollut yhtä hyvä näyttö, tuplaydinprosessori, noin paljon muistia ja muistikorttipaikka, 8 Mpix kamera ja kaikki muut herkut.

S3 ei ole juurikaan kummempi

Mulla on ollut sama jo vuoden ja olen erittäin tyytyväinen. Helppo käyttää, kestävä ja varma puhelin. Hyvä valinta.

Vierailija
7/20 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollu jo vuoden verran ja edelleen olen ihan yhtä tyytyväinen kun silloin ostopäivänä :)

Varmasti olet tehnyt hyvän valinnan puhelimen suhteen, varmasti parempi ku joku Nokia.

Vierailija
8/20 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung myy tällä hetkellä 500 matkapuhelinta MINUUTISSA, Samsung Galaxy S-sarja (I, II, III ja mini) on myynyt tähän mennessä yhteensä yli 100 MILJOONAA kappaletta, josta Samsung Galaxy II:n osuus on yli 40 000 000 kpl

Vierailija
9/20 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei S2 edes ole mitenkään vanhentunut, vaikka myynnissä onkin ollut kauemman aikaa. Sisukset ovat yhä hyvinkin kilpailukykyisiä hintaluokassaan ja mielummin sen ostaa kuin suunnilleen samalla hinnalla esim. S3 minin, joka on sisuskaluiltaan huonompi kuin zte:n halpikset. S3:n jälkeen S2:n hinnat ovat vielä tulleet mukavasti alas. Loistopuhelin hinta-laatusuhteelta.

Vierailija
10/20 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten alkoi esiintyä sellainen ihan pikku ongelmia. Puhelut eivätkä viestit lähteneet eikä saapuneet, netissä kyllä pystyi surfaamaan, jos selain pääsi verkkoon. Ja vähän väliä meni pin-kysely tilaan.

Soittajat aina sanoo, että kuulosti siltä, että puhuisin haudan takaa. Ja lisäksi vielä näyttö on raidallinen, jos tausta on valkoinen.

Huollon jälkeen toimi hetken ja sitten taas oltiin samassa tilantessa. Loppujen lopuksi meni vaihtoon.

Vierailija
11/20 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se välillä ottaa pakettidatan pois käytöstä itsekseen, jolloin ei pääse nettiin. Pieni vika, mutta ärsyttä välillä. En silti vaihtaisi muuhun, koska tuo on muuten todella hyvä.

Vierailija
12/20 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosi hyvä.

Vierailija
13/20 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ylikuumeni, buuttasi ja sammui. Puhelin käynnistyi mutta ei voinut soittaa tai laittaa viestejä, tämän jälkeen moneen minuuttiin. Monen kerrat sain kuulla, että miksi puhelimeni ole päällä.

Vierailija
14/20 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Apple Iphone 4s Se on tosi hyvä.

Mutta poikani taas sanoo, että se yliarvostettua paskaa.

Pojalla lähtee vaihtoon tuo S G II, sammuilee tosi usein ja eikä siihen saa yhteyttä.

Vierailija
15/20 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet ovat varmaan ohjelmistoltaan aika uusia. Ihan ensimmäisissä oli latauspistokevikoja.

Olen ostanut galaxy S:n, s2:n ja nyt on uudempi. Molemmat aiemmat ovat edelleen erinomaisessa kunnossa. Kyllä tuo S2 on teknisesti edelleen ihan täyttä tavaraa :).

Vierailija
16/20 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpuhelimena myös iphone 4s ja kyllä se vaan häviää mennen tullen tuolle Samsungille. Kun isoon näyttöön tottuu niin tuo 4s'n näyttö on vaan niiiiiiiin pieni.

Samsungille pinnat myös ihanasta swype-tekstiviestinkirjoitustavasta.

Vierailija
17/20 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä puhelin, ja kuka hullu ostaa sikakallilla just markkinoille tulleen luurin ?

Vierailija
18/20 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä muu olisi yhtä hyvä hintatietoiselle?

Vierailija
19/20 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on vertailuissa todettu hinta-laatu-suhteeltaankin kehnoksi

Ja sinähän tiesit millä hinnalla oli vertailtu ja millä ostettu?

Vierailija
20/20 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 2vk sitten gigantista 299€ ja on tosi hyvä hinta/laatu suhde