Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se kumma kun naiset valehtelevat miestensä varustuksen suuremmaksi!

Vierailija
18.01.2013 |

Kyselin tuossa työpaikkaruokalassa naispuolisilta työkavereilta, minkä pituisia meisseleitä heidän miehillään on ja he vastasivat siitä 18 sentistä 25:een. Kävin sitten äijiltä kysymässä varustuksesta niin keskiarvo oli 16 cm.

Mitäs mammat sanoo tähän?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä otetaan teinejä töihin?! Lapseni olisi kesätyötä vailla.

Vierailija
2/20 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on teillä ruokakeskustelut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan ole mitannut. Ihan hyvä arvio 20-30 cm. Miksi se sentilleen pitää ilmoittaa?

Vierailija
4/20 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin hieman hämmentynyt, jos työkaverini kyselisi mieheni peniksen kokoa. Vielä hämmentyneempi tosin olisin, jos hän esittäisi saman kysymyksen miehelleni...

Vierailija
5/20 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskinpa vaan

Vierailija
6/20 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee seuraava galluppi anuspanoista

Vierailija
7/20 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun työkaverini tuollaista kyselisi, ottaisin välittömästi yhteyttä esimieheeni. Kokisin tuollaisen todella ahdistavanaja henkilökohtaisena asiana.

Vierailija
8/20 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on vähän saman tyylinen juttu. Kysyin mieheni työkaverilta miten pitkä meisseli _mun_miehelläni_ on ja pakko myöntää et jäin suu auki kun vastaus tuli kun apteekin hyllystä. Kyllähän se nyt sen tiesi. Prkleen raksamiehet....

Vierailija
9/20 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin olisi poikavuosien Jallusta lukenut "luijan kirjettä". Olisit vielä jatkanut, että sitten työpaikan miehet järjestivät ikkunalaudalla pituuskilpailun, ja sinä sait voittajan kanssasi firman pannuhuoneeseen.

Vierailija
10/20 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan olemassa asioita, jotka eivät sovi työpaikkaruokalan ruokapöytään ja ylipäätänsä ruokapöytää.

Jutun tason ymmärtäisi parin jälkeen paikallisessa räkälässä.

Vierailija
11/20 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tulonsa

- miehensä tulot

- asunnon koon

- lapsen koulutodistuksen numerot

Miksi munan mitta olisi poikkeus?

Vaatekoko ja painolukemat taitaa olla ainoat joita mammat kaunistelee alaspäin.

Vierailija
12/20 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kaikille töissä ilmoittanut rehellisesti, että minulla on komean muotoinen kalu, jonka pituus on 12,58 cm.

Olkaa rehellisiä työtovereillenne.

Vierailija
13/20 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun otan seisokista kaksin käsin kiinni jää terska ulkopuolelle. Testasin saman viivottimella ja siitä tuli n 17cm. Tuo tarkkuus riittää mulle. Enemmän tosin merkitsee paksuus kuin pituus...

Vierailija
14/20 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta mitataan pimpin syvyys ja väljyys, kuppikoko ja kaikilta paino. Nämä tiedot laitetaan työpaikan ilmoitustaululle, ettei kukaan pääse valehtelemaan.

Vierailija
15/20 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tulonsa - miehensä tulot - asunnon koon - lapsen koulutodistuksen numerot Miksi munan mitta olisi poikkeus? Vaatekoko ja painolukemat taitaa olla ainoat joita mammat kaunistelee alaspäin.

Vierailija
16/20 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkautetaan vagina vastaaviin mittoihin?

Kun otan seisokista kaksin käsin kiinni jää terska ulkopuolelle. Testasin saman viivottimella ja siitä tuli n 17cm. Tuo tarkkuus riittää mulle. Enemmän tosin merkitsee paksuus kuin pituus...

Vierailija
17/20 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä aviopari ja vaimo jaksaa aina hehkuttaa, kuinka kova panomies sen mies on isoine kullineinee.

Pikkujouluissa sitten testasin tämän miehen, nippanappa 10cm muna keski vajaan minuutin.

Kuinka moni nainen ihan oikeasti on sen mitannut, ehkä vastaukset ovat mutu tuntumalla annettuja ja miehet nyt ovat sen todennäiköisimmin mitannut, joten jo tästäkin syytä ovat lähempänä totutta.

Vierailija
18/20 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta vielä huonompaa käytöstä on valehdella!

ap

Vierailija
19/20 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä aviopari ja vaimo jaksaa aina hehkuttaa, kuinka kova panomies sen mies on isoine kullineinee.

Pikkujouluissa sitten testasin tämän miehen, nippanappa 10cm muna keski vajaan minuutin.

Kuinka moni nainen ihan oikeasti on sen mitannut, ehkä vastaukset ovat mutu tuntumalla annettuja ja miehet nyt ovat sen todennäiköisimmin mitannut, joten jo tästäkin syytä ovat lähempänä totutta.

Kai sanoit sille naiselle, että eihän sen ukolla ollut kuin 10 cm heikkokestoinen pili, että lopettaa nyt sen valehtelunsa?

Vierailija
20/20 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkautetaan vagina vastaaviin mittoihin?

mammat noita mittoja vertaili:) En leikkauta, tiukka ja sopiva muutenkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi