Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Jutan dieetistä?

Vierailija
18.01.2013 |

Pohdin jospa sitä kokeilisi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt 7.1. alkaneella Superdieetillä (nettivalmennus) ja kiloja lähtenyt vajaassa 2 viikossa 5. Tässä dieetissä tykkään siitä kun laihdutetaan mutta samalla suojellaan lihaksia ja yritetään saada niitä lisääkin ja kroppaa timmimmäksi. Ei tule ns. laiha läski-ilmiötä jota karsastan yli kaiken :)

Ainakin tätä voin suositella mutten enää tiedä ehtiikö tähän ryhmään mukaan.

Lite taisi alkaa pian, siinähän on kolme eri ryhmää, eri tavoitteiden mukaan.

Vierailija
2/6 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken juuri liikkunutkaan. Rahkaa ja raejuustoa en enää nykyisin syö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mikä sen nimi on tarkalleen.

Päivällä oli 100g lihaa/kalaa/kanaa

jne.

Omatoimisesti ajattelin. En netissä yms.

Vierailija
4/6 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiputin omatoimisesti Jutan GoFatGo-menetelmällä 4 kg, tosin niistä hiipi takaisin 2 kg. Nyt olen Superdieetillä netissä mukana tarkoituksena saada aikaiseksi pysyvä elämänmuutos. 2 viikossa on tippunut 3 kg. Olen erittäin tyytyväinen ja nyt ryhmän mukana ollessani sanoisin, että erittäin paljon helpompaa kuin yksin tehdessä ilman minkäänlaista tsemppausta ja vertaistukea.

Vierailija
5/6 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

superdieetillä (nettijuttu) kolmisen kiloa.

Nyt taas omatoimisesti olen sen tyyppisellä, siihen ruokavalioon pohjautuvalla, dieetillä. Tai en tiedä voiko sitä dieetiksi kutsua, syömitottumus ennemminkin. Tarkoitus saada kesään mennessä nelisen kiloa pois ja kroppaa kiinteämmäksi.

Vierailija
6/6 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiputin omatoimisesti Jutan GoFatGo-menetelmällä 4 kg, tosin niistä hiipi takaisin 2 kg. Nyt olen Superdieetillä netissä mukana tarkoituksena saada aikaiseksi pysyvä elämänmuutos. 2 viikossa on tippunut 3 kg. Olen erittäin tyytyväinen ja nyt ryhmän mukana ollessani sanoisin, että erittäin paljon helpompaa kuin yksin tehdessä ilman minkäänlaista tsemppausta ja vertaistukea.

Tukea ja tsemppiä saisin kotoa. Puolisoni olisi mun kanssa tekemässä samaa.

Molemmilla noin 10 kg liikaa massaa.