Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys isoista peniksistä pitäville naisille

Vierailija
18.01.2013 |

Viime aikoina olen tullut siihen tulokseen, että ysä useampi nainen asettaa yhä suurempia vaatimuksia miehen varustukselle. Tiedustelisin nyt naisilta A) onko havaintoni (peniksen koosta on tullut myös naisille tärkeämpi) oikea ja B) miten te naiset (jotka isoista pidätte) otatte tämän huomioon kumppania valitessanne? Mietin vain, että tekeekö tämä vaatimus parinvalinnan vaikeaksi, kun isoja kuitenkin on niin harvassa.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta, teitä isopilluisia on paljon.

Minun on nyt pakko tarkentaa, että en ole isopilluinen. Pienempikin mulkku tuntuu hyvältä, mutta en vain laukea. Miehet ovat aina lauenneet kanssani keskimäärin nopeasti.

jumppaamaan/etsimään omaa alapäätälihaksistoa tai yläpäätä henkisessä mielessä koska miehessä ei ollut vika.

Vierailija
42/51 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin orgasmi voi jäädä tulematta. Ethän sä itse voi tietää onko löysä vai.

Miehet ovat aina lauenneet kanssani keskimäärin nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin orgasmi voi jäädä tulematta. Ethän sä itse voi tietää onko löysä vai.

Miehet ovat aina lauenneet kanssani keskimäärin nopeasti.

Pitikin vielä tarkentaa kun näyttää että akat on pihalla kuin lumiukot miehen laukeamisesta. Itse saan vaikka kahdella sormella kevyesti runkkaamalla, siis täysin ilman mitään tiukkuutta. Naisen tiukkuus on viimeisiä asioita mitä laukeamiseen vaaditaan.

Kuka ylipäätään runkkaa itseään puristavalla nyrkillä?

Vierailija
44/51 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikin vielä tarkentaa kun näyttää että akat on pihalla kuin lumiukot miehen laukeamisesta. Itse saan vaikka kahdella sormella kevyesti runkkaamalla, siis täysin ilman mitään tiukkuutta. Naisen tiukkuus on viimeisiä asioita mitä laukeamiseen vaaditaan.

Voi jee, mä olen aina puristanut kunnolla varresta. Kuis kukaan ei ele valitellut vaan lähinnä naama rutussa huohottaneet nautinnosta. Ja muuten en ole enää mikään teinilortto.

Vierailija
45/51 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää yhtä tasokasta keskustelua.

Kai te nyt vielä paremmin osaatte toisianne arvostella? Yritystä kehiin isot pillut ja pikku munat.

Vierailija
46/51 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jee, mä olen aina puristanut kunnolla varresta. Kuis kukaan ei ele valitellut vaan lähinnä naama rutussa huohottaneet nautinnosta. Ja muuten en ole enää mikään teinilortto.

Se että mies huohottaa jotain nautinnon tapaista (vai kipua?), ei toki tarkoita ettäkö se parasta mahdollista käsittelyä olisi.

Vierailija
47/51 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulukkua niin kaltoin kohdellaan. Otetaan kiinni kuin aitapaaluun ja sitten raastetaan aivan sikana. Eihän mulkku, tuo miehen kallein, sellaista kestä vaan äityy vereslihalle.

Opetelkaa nyt naisihmiset sen mulkun kanssa touhuaman, kun kerran vaaditte, että miehenkin tulee hallita pillun sielunelämä kuin vettä.

Vierailija
48/51 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitkaa suihinotto, sekä miehet että naiset.

Koska ei se missään tunnu kun niillä teidän tikuillanne ämpäreihin sohii. Ei tunnu tikussa ei ämpärissä. Mutta kun työntää pään ämpäriin ja ottaa tikun hampaiden väliin, niin jopas jotakin.

Vierailija
49/51 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on, täyttä faktaa. Sen jälkeen, kun opettelin naisen pillun nuolemisen salat, on ollut varmaa, että naiset jäävät tyytyväisenä kehreäämään lähdettyäni riiuureissulta kotio päin eivätkä turhautuneena marisemaan tyydyttämättöminä. Puhelintakin on pitänyt oikein ruveta päivystämään, kun kysellään, että ehtisitkö taas pian käymään.

Vierailija
50/51 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on, täyttä faktaa. Sen jälkeen, kun opettelin naisen pillun nuolemisen salat, on ollut varmaa, että naiset jäävät tyytyväisenä kehreäämään lähdettyäni riiuureissulta kotio päin eivätkä turhautuneena marisemaan tyydyttämättöminä. Puhelintakin on pitänyt oikein ruveta päivystämään, kun kysellään, että ehtisitkö taas pian käymään.

Tästä olen kyllä täsmälleen samaa mieltä, itse opettelin tämän jalon taidon yli 30 vuotta sitten. Ja pillu maistuu vieläkin.

Vierailija
51/51 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terseli. Ei isoja pimppiajä ole, sopivija ja pieniä on. nimi mer, 24cm ym 14.4. En halua ketään loukata, hyvää kevättä karjut et leidit. Pietään kullit ja pimppit kunnossa. Tere. Koijari.