Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiseksi ajattelet Nahkatakkinen tyttö -biisin tytön?

Vierailija
18.01.2013 |

Ja sanat täällä, jos joku nyt ei niitä muista

http://www.lyricsondemand.com/d/dingolyrics/nahkatakkinentyttlyrics.html

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

" on ollut joskus nuori nainen", en silti ajattele yhtään yli kaksikymppiseksi.

Koska kuitenkin laulussa lauletaan "nuori elämänsä"

Hauska kysymys:) aina mielenkiintoista lukea miten ihmiset tulkitsee asioita.

Vierailija
2/8 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka puhutaankin tytöstä, pidän aikuisena naisena :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ajatellut noin 25-vuotiaaksi.

Vierailija
4/8 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni selkeästi siis vähän vanhempi. Sellainen vähän kulahtanut, joka käyttää saman tyylisiä vaatteita kuin parikymppisenä.

Vierailija
5/8 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten aina kuullut että laulussa lauletaan 'paljon saivat vain _hiuksiaan_ kantaen' mikä kyllä monen kohdalla onkin ihan totuus =)

Mutta siis joku 35v elähtäneen näköinen tulee mieleen tästä biisistä, ei siis ihan tyttö enää.

Vierailija
6/8 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkatakkinen tyttö on siis mummoäiti...?

Vierailija
7/8 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin itselleni tulee aina noista sanoista mieleen sellainen ihminen joka on joutunut kasvamaan nopeammin kuin olisi pitänyt. Sellainen, jonka taustalla on perhehelvetti, väkivaltainen juoppo isä, juoppo äiti ja tuolla tytöllä on ollut pikkusisarukset hoidettavanaan.

Sitten myöhemmin on alkanut käyttämään itsekin alkoholia liian nuorena ja siitä huumeisiin.

Sellainen ihminen, joka on nähnyt ja kokenut liikaa, vaikka ikää ei ole vielä vanhempien ihmisten mielestä tarpeeksi.

Vierailija
8/8 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli Neumannin ja monen muun porirokkarin kanssa samassa lähiössä varttuneena sanoisin että kyse on alle kaksikymppisestä tytöstä jolla on taustalla alkoholia, huumeita ja suhteita paikallisiin "silmäätekeviin"eli niihin jotka vetävät muita turpaan ja joita pelätään. Kaunis tyttö ei ole koskaan päässyt minnekään mutta elänyt lujaa, saanut lapsen, vuokra-asunnon samasta lähiöstä mutta ei kelpaa enää huippugruupperiksi vaan ne entiset porukat katselee váhän pitkään. Lapsen isällä on uus 14- vuotias narkkarin/ alkoholistin alku kierroksessa. Kuka ei tuolla ole asunut ei voi tietää kuinka paljon voi kokea ja nähdä nuorena menemättä koskaan minnekään...