Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä tein kovan tavoitteen- 10 viikkoa= -15 kiloa! Sisulla mennään....

Vierailija
08.01.2013 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tavoite on 12 viikkoa 10 kiloa. Uskon että kiloja voi lähteä enemmänkin, mutta tuo on tavoite.

Vierailija
2/9 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet ole äärimmäisen ylipainoinen.

a) laihdutat varmasti paljon muutakin kuin läskiä

B) saat kilot takaisin kun lopetat (ja luultavasti olet laihduttanut lihaksesi pois, kulutuksesi on pienentynyt.

Minusta parempi tavoite olisi puoli kiloa viikossa, mutta jokainen tavallaan.

Tsempoiä ja tule kertomaan puolen vuoden päästä onko kilot pysynyt poissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/9 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet ole äärimmäisen ylipainoinen.

a) laihdutat varmasti paljon muutakin kuin läskiä

B) saat kilot takaisin kun lopetat (ja luultavasti olet laihduttanut lihaksesi pois, kulutuksesi on pienentynyt.

Minusta parempi tavoite olisi puoli kiloa viikossa, mutta jokainen tavallaan.

Tsempoiä ja tule kertomaan puolen vuoden päästä onko kilot pysynyt poissa!

minä onnistuin pari vuotta sitten Nutrilettilla rykäisemään 16 kg pikavauhtia, vaikka olin aluksikin vain hieman normaalipainorajan yläpuolella, ja ne kilot on myös pysyneet pois. Eikä ole ollut mitenkään edes vaikeaa pitää niitä pois.

Mulla ei vaan ne hitaammat laihdutukset onnistuneet kun olen niin kärsimätön että löin aina lössiksi koko kuurin jos tuli vähänkin takapakkia tai tuntui että on liian hidasta painonlasku.

Vierailija
5/9 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mahdollinenkin.

Vierailija
6/9 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta uskon, että onnistut. Itsekin pudotin painoani muutama vuosi sitten 15 kg 12:sta viikossa. Enkä ollut kauhealla nälkäkuurilla, vaan söin kevyesti, monipuolisesti ja hyvin ja liikuntaa lisäsin. Hoikentuneen kropan lisäksi kolesteroliarvoni laski normaaliin ja muutenkin piristyin ja voin paljon paremmin.

Vierailija
7/9 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajallisesti ja kilomäärä.

Ylimäärästä on vielä mistä lähteä.

Ja aion onnistua.

Vierailija
8/9 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta uskon, että onnistut. Itsekin pudotin painoani muutama vuosi sitten 15 kg 12:sta viikossa. Enkä ollut kauhealla nälkäkuurilla, vaan söin kevyesti, monipuolisesti ja hyvin ja liikuntaa lisäsin. Hoikentuneen kropan lisäksi kolesteroliarvoni laski normaaliin ja muutenkin piristyin ja voin paljon paremmin.

vai laskitko. Luulen, että tuo tapa on minulle se kaikkein paras. Nälkäkuureilla vain sitten tulee iso takapakki, jossain vaiheessa ja olen kiukkuinen kuin av-mamma.

Hieno pudotus sinulla:)

Vierailija
9/9 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin 2 kg viikossa pois täysnutrilla päivittäisellä liikunnalla tehostettuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä