Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

61,1kg ja 165 cm

Vierailija
17.01.2013 |

Taidanpas tänne kirjoittaa suunnitelmani:

Haluan 4kg pois ennen kesää. Tarkoituksena on vain hieman saada itseä tiukempaan kuntoon. Liikuntaa lisää (hyötyliikuntaa ja kerran tai kaksi viikossa urheilu, juoksu ja joukkuepeli), enemmän vettä juotavaksi, harvemmin herkuttelua, enemmän vihanneksia ja hedelmiä ja ehkä annosten pienentäminen (vain jos pakko). Onnistuisikohan painon pudotus näillä keinoilla vai pitäisikö tehdä jotain muutakin? Ikää siis melkein 40v.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskustelussa onkin paljon saman pituisia ja painoisia naisia! Oletteko mitanneet rasvaprosenttianne? Paljon lukemanne on?

en ole lähes vuoteen mittauttanut, mutta viimeksi viime keväänä,ja silloin oli muistaakseni 26%, ja nyt vähän enemmän rasvaa on. Itse tykkäisin olla tuossa max 25% Alempaan ei tarpeita, ettei naama kärsi ja tissit lähde.

Ja mittaukset inbodylla, vaakoihin ja rattimittareihin en luota pätkääkään.

Vierailija
22/29 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukava lukea esim. ravinnosta, liikunnasta yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytöisi edullisia käsipainoja kotiharjoitteluun?

Ja minkäkokoisilla painoilla olisi hyvä aloittaa?

Vierailija
24/29 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikko viime kirjoituksestani ja tuntuu, että puntari täytyy olla rikki?!? Kuinka muuten voi olla, että tasan sama 61,1kg on ollut noin neljän punnituskerran aikana. Aina aamuisin käyn.

Olen alkanut käymään juoksulenkillä kerran viikossa ihan kunnolla ja joukkuepeliä kerran viikossa myös. Tosin viime viikolla se jäi väliin pakollisten syiden vuoksi.

Herkuttelu on aavistuksen vähentynyt, mutta edelleen ihan liikaa. Voi kun osaisi siitä vähentää. Aina on joku reissuviikonloppu tai ystäviä kylässä tai töissä tarjoaa. :(

YKSI KYSYMYS: Missä olisi hyviä nettisivuja ruokalusta ja liikunnasta? Etenkin siitä mitä syödä ennen juoksun tai joukkuepelin aloitusta?

ap

Vierailija
25/29 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotijumpat.fi

Vierailija
26/29 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada painoa alas :( Mulla tilanne 165 cm ja 65,3 kg (tämän aamun lukema) ja oisko 500 g paino tippunut parin viikon aikana. Ja todellakin näillä mennään:

- aamupalana kahvia, vihanneksia, korkeintaan proteiinijugurtti tai protskupatukka

- lounaaksi kevyt keitto tai nutrilett-patukka + vihanneksia

- välipalaksi protskupatukka

- päivälliseksi lihaa ja kasviksia, täysjyväleipää

- iltapalaksi rahkaa marjoilla tai hedelmillä

Kuitulisää, omega-rasvhappoja ja d-vitamiinia purkista.

Päivällisellä syön hiilareita, koska illalla harrastan liikuntaa; kävely- tai juoksulenkki, ryhmäliikuntatunti, joukkuelaji tai lihaskuntotreeni, yleensä 5-6 urheilukertaa / vko.

Lihasta on joo, ja olo kevenee & paranee, mutta vaa'an lukema muuttuu tuskallisen hitaasti...

Tavoite mulla siis vain 60-62 kg:n lukema, ei sen matalampi.

Tsemppiä meille!!!!!!

terkuin N39

i]viikko viime kirjoituksestani ja tuntuu, että puntari täytyy olla rikki?!? Kuinka muuten voi olla, että tasan sama 61,1kg on ollut noin neljän punnituskerran aikana. Aina aamuisin käyn.

Olen alkanut käymään juoksulenkillä kerran viikossa ihan kunnolla ja joukkuepeliä kerran viikossa myös. Tosin viime viikolla se jäi väliin pakollisten syiden vuoksi.

Herkuttelu on aavistuksen vähentynyt, mutta edelleen ihan liikaa. Voi kun osaisi siitä vähentää. Aina on joku reissuviikonloppu tai ystäviä kylässä tai töissä tarjoaa. :(

YKSI KYSYMYS: Missä olisi hyviä nettisivuja ruokalusta ja liikunnasta? Etenkin siitä mitä syödä ennen juoksun tai joukkuepelin aloitusta?

ap

[/quote]

Vierailija
27/29 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kiloklubin sivujen ilmaista versiota, joka laskee kalorit ja antaa palautteen ravinnon laadusta. Jos et laske kaloreita ja olet lisännyt liikuntaa, on mahdollista että olet kuitenkin lisännyt myös ruuasta saamaasi kalorimäärää (liikunta usein lisää ruokahalua).

Tietysti nesteiden määrä kehossa vaikuttaa. Lihaksiin kertyy nesteitä, kun aloittaa liikunnan, mutta käytännössä kyse on aika pienistä eroista. Toisaalta laihduttamisen alussa kehosta yleensä poistuu nesteitä, kun hiilarivarastot vähän pienenee.

Suosittelen siis ruokapäiväkirjaa ainakin alussa, jotta voit varmistua, että todella saat vähemmän energiaa kuin kulutat. 250-500 kcal:n päivittäinen vaje lienee optimaalinen normaalipainon sisällä laihduttaessa.

Vierailija
28/29 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on herkkupäivä ja jo nyt meni överiksi! Lihapullia ja ranskalaisia päivälliseksi. HUOM! Päivällä söin terveellisesti. Sitten tuli vanhemmat laskiaispullien kanssa(tämä oli yllätys)ja vielä on Makuunin pussi odottamassa lasten nukkumaan menoa. Voi yäk. Kuinka voin antaa itselleni anteeksi kaiken tämän mässäämisen. No tein jo vatsikset ja eilen tein vatsalihaksia ja ojentajia. Eikö kerran viikossa saa repsahtaa?

ap

Vierailija
29/29 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä. Itselläni on varmaan muutaman kg:n painot. On kyllä ihan turhat. Varmaan minimi olis 5kg? Ja painoja olen nähnyt ihan Cittarissakin myynnissä. Itse tein ojentajia keittiön tuolia vasten. Saa se ja hiihto olla minun käsitreenini. Vatsalihaksia olen tehnyt nyt kolme iltaa putkeen ja viime yönä oli vatsa niin kipeä, että tuntui ihan kuukautiskivulta? :O Miten vatsaa voisi venytellä? :D

Eilen kulutin urheilemalla yli 1000 kaloria. Söin kaksi ja puoli slicea perhepizzaa ja laskiaispullan. Repsahdan kyllä aina viikonloppuisin! Mutta muuten oli salaatti, maustamaton jogurtti ja banaanilinja. Tais olla ihan 50/50 tilanne kulutuksen ja syönnin kannalta.

Ärsyttävintä on, että en saa tätä syöpöttelyä kuriin. Niin ja paino oli eilen aamulla samat 61,1kg. Rasvaprosentin mittausta perinteisellä tavalla en ole tehnyt, mutta sellaisella erikoispuntarilla olen. Siinä tulee kyllä ihan erilaisia arvoja kuin teidän mainitsemanne. Omani sen mukaan on: 34,4% ja normaali% olisi muistaakseni 29-34%.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä