Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla lymfosyyttinen koliitti. Muita?

Vierailija
17.01.2013 |

Pari viikkoa sitten sain tältä palstalta henkistä apua kolonoskopian kestämiseen.

Paksusuolen tyhjentämiseen tarkoitetut litkut hirveitä, tutkimuskin aika ällöttävää.

Tänään tuli postissa diagnoosina tuo lymfosyyttinen koliitti. Soittoaika lääkärille vasta huomenna.

Googlettamalla selvisi, että keski-ikäisten naisten sairaus. Lisäksi mulla kilpirauhasen vajaatoiminta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.crohnjacolitis.fi/cms/

Siellä on pääasiassa Crohnin tautia ja colitis ulcerosaa sairastavia, koska ne ovat yleisimmät tulehdukselliset suolistosairaudet. Tuo lymfosyyttinen koliitti on harvinaisempi, mutta sitä, kuten muitakin harvinaisempia suolistosairauksia, sairastavat ovat myös tervetulleita yhdistykseen. Lymfosyyttinen koliitti on yleensä oireiltaan ja taudinkulultaan lievempi kuin Crohn ja colitis ulcerosa.

Vierailija
2/2 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on ollut vuosia perä-aukko kipua istuminen vaikeaa,on todettu lymfosyyttinen koliitti Asacol lääkityksenä,josta aiheutui kova selkäsärky nyt ei ripulia mutta perä-aukkokipu ei ole hellittänyt.Minulla on myös todettu sappihappojen imeytymis sairaus johon käytän Questrania on myöskin rektosele todettu,kipu on vasemmalla puolella pakarassa ja perä-aukossa, Samoin alavatsalla vasemmalla puolella. Mistä apu kipuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla