Sinä jolla tosi paksut pohkeet: Miten pukeudut?
Olen normaalipainoinen, ihan hyvännäköinen nainen, mutta ikuinen ongelmani on paksut pohkeet. Siis tosi paksut. Eivät laihdu millään konstilla.
Miten ihmeessä te muut paksupohkeiset pukeudutte? Millaisia vaatteita pidätte?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
pakaralihaksia. Kaikki työ tehdään ennenkaikkia pohkeilla.
Kannattaa alkaa oikein keskittyneesti treenaamaan mm. pakara ja reisilihaksia, laihduttaminen ei auta. Supistele aluksi esim. mahallaan makuulla pelkkiä pakaralihaksia, niin ettei reisilihaket supistu yhtään, niin tiukaksi kuin ikinä voit. Pidä tiukkana muutama sekunti ja rentouta. Toistoja 30 kertaa.
Jumppari
Tää on varmaan sitä mystistä kiinteytymistä jota kukaan ei oikein osaa selittää. Sitä vaan pienenee vaikka läskiä ei lähde pois ja lihas jopa kasvaa.. silti sitä vaan pienenee.
Ostan vain sellaisia saappaita, joissa on edessä joko narut tai sivussa "joustoreuna", koskee myös kumisaappaita. Mieluummin pidän nilkkureita. Hameita ja shortseja pidän pohkeista huolimatta, pillifakuista en pidä muutenkaan, vaan suosin suoraa mallia.
Pohkeet kasvoivat teini-iässä pelatessani ringetteä, olin muuten urheilullisen hoikka, mutta lihaksikas teini. Myöhemmin on kertynyt painoa ja lihas on muuttunut läskiksi. Muuten olen jo saanut painoa tippumaan ja esim. käsivarret ohenemaan, mutta pohkeet pysyvät paksuina. Olen alistunut asiaan...
Nuorena häpesin paksuja pohkeitani ja kuljin aina housuasussa. Kolmikymppisenä sain itsetuntoni kohdilleen ja samalla aloin pukeutua rohkeammin. Nyt neljäkymppisenä olen aina hameessa. Pidän itsestäni ja se heijastuu ulospäin. Parasta on kuulla kehuja muodokkaista pohkeista tai pitkistä, naisellisista sääristä. Niin ne asiat voivat muuttua! Se mitä ajattelet itsestäsi, heijastuu ulospäin... :)
Käytän suoralahkeisia farkkuja. Paksun pohkeen lisäksi mun nilkat on myös paksut. Hametta käytän tosi harvoin, silloin puen alle paksut mustat sukkikset. Hameen tulee olla juuri polven peittävä, pidemmässä hameessa jalat näyttää kukkaruukuille. Pitkistä saappaista voi vain haaveilla. Oli mulla yhdet ihanat, joissa oli varret stretchiä. Onneksi sääreni ovat suht pitkät (sisäpituus 85 cm) niin vähän tasoittaa.