Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kouluterkka oli antanut pojalle ruiskun nuuskan käyttöä varten,antaisitko asiasta

Vierailija
17.01.2013 |

palautetta terkalle,reksille?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jenkkiäidistä joka suivaantui lastensa lintsaamisesta ja päätti käyttää häpeämetodia saadakseen lapset pysymään koulussa.

Hän siis teki kai ainakin yhden 'pistokokeen' koululle oliko hänen lapsensa siellä. Mutta hän oli pukeutunut naurettavasti (tyyliin puputohvelit) ja lapsensa luokassa suureen ääneen ilmoittanut että on pojan öiti ja tuli tarkastamaan ettei hänen poikansa vain ole lintsaamassa.

Ja tämä on tietenkin äärettömän noloa murrosiässä olevalle. Äiti uhkasi toteuttaa tämän uudestaan jos lintsaaminen jatkuu. Ymmärtääkseni toimi.

Koita soveltaa omaan tyyliisi sopiva nolaaminen tai sen uhkaus niin ehkä poika lopettaa nuuskaamisen. Voi olla että nikotiinikorvaushoitoa tarvitaan mutta alaikäiselle kannattaa kysyä lääkäriltä suositus.

Vierailija
42/47 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko 16v teini ei kykene itse tykkiä hankkimaan? Haloo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos todeksi paljastuu, niin myös rehtorille viestiä.

Vierailija
44/47 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos todeksi paljastuu, niin myös rehtorille viestiä.

Vierailija
45/47 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuinka monelle rehtorille antaa palautetta, se ei terkkaan vaikuta. Terveydenhoitajan esimies on ylihoitaja. Rehtori on kasvatuspuolen esimies.

Vierailija
46/47 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan että rehtorinkin on syytä tietää nuuskaamisesta joka tapahtuu kouluaikana tai koulun alueella.

Sympatiat sulle Ap, meillä sama ongelma tupakan kanssa. Tuntuu että olen kaiken voitavan tehnyt ja silti aina jostain tupakkaa heruu.

Vierailija
47/47 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti poikasi on hakenut ruiskun itse apteekista. Sieltä niitä saa kysymällä.

Terveydenhoitajat ei niitä jaa, koska terveydenhuollon järjestelmä ei niitä jaa ilman lääketieteellistä syytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän