Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten yh treffeille?

Vierailija
17.01.2013 |

1) Mies meille kun lapset nukkuu

2) Lapsille hoitaja kotiin, me muualle (vaikeaa kun en sit tiedä mihin aikaan tuun kotiin)

3) ?

Jotenkin haluaisin välttää sitä että lapset heti tapaisi miehen mutta kun olen aina lasten kanssa. Jos palkkaan MLL hoitajan niin pitäisi tietää mihin aikaan tuun kotiin ja jos ollaan esim. syömässä ja sit jossain niin helposti menee monta tuntia joka taas maksaa jo aika paljon. Tai miten muut yh:t pääsee treffeille ja siis etenkin "yön yli treffeille"?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä toki esitellä lapsille minään isäehdokkaana vaan äidin kaverina. Ei se lapsia mitenkään haittaa jos äidin kanssa käy joskus joku kaveri juttelemassa. Käyvät katsomassa ja menevät omiin huoneisiinsa, ei heitä kiinnosta.

Vierailija
2/9 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset mummolle, kummille, siskolle, serkulle ystävän teini-ikäiselle lapselle hoitoon. (Tässä oli mun keinot) Entäs se lasten isä, eikö ota viikonloppuisin luokseen ? Jos ei ketään ole, koita hakea tukiperhettä itsellesi, jos saisit kerran kuussa lapset sinne..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset mummolle, kummille, siskolle, serkulle ystävän teini-ikäiselle lapselle hoitoon. (Tässä oli mun keinot) Entäs se lasten isä, eikö ota viikonloppuisin luokseen ? Jos ei ketään ole, koita hakea tukiperhettä itsellesi, jos saisit kerran kuussa lapset sinne..

tai liian sairaita, sukulaiset toisella puolella suomea, ystävillä ei teini-ikäisiä lapsia (vasta pieniä). joten mun pienet lapset heille olis vähän liikaa jo. Ei oikeastaan ole kun maksullisia hoitajia olla käytössä ja ne ok kun käyn pari tuntia jossain. Mut ei ehkä koko illaksi/yöksi, maksaa vähän liikaa.

Ihanko panokavereitakin viette kotiin vaikka lapset on kotona? JOs ei ole mitään vakavampaa suhdetta edes toiveissa?

Tää on mulle ihan uutta enkä oikeen tiedä mikä on normaalia...Mut himot ja halut ne on (ainakin tällä) äidilläkin...

ap

Vierailija
4/9 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaat miehiä kun lapset isällään. Eikö tuo ole yksinkertaista? Jos ei mahdollista niin sitten ei.

Ei missään nimessä miehiä "kavereina" kylään. Lapset eivät ole tyhmiä.

En myös ymmärrä miksi ei voi palkata hoitajaa tietyksi ajaks i. Sitten ne treffit vaan kestävät sen ajan.

Vierailija
5/9 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja harrastaa seksiä.

t. yh since -98

Vierailija
6/9 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaat miehiä kun lapset isällään. Eikö tuo ole yksinkertaista? Jos ei mahdollista niin sitten ei.

En myös ymmärrä miksi ei voi palkata hoitajaa tietyksi ajaks i. Sitten ne treffit vaan kestävät sen ajan.

Vierailija
7/9 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ovat isällään, eli harvoin :)

Vierailija
8/9 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yh-kavereita, joiden kanssa autetaan toisiamme tälläisissä tilanteissa. YYA-sopimus toimii parhaiten.

Vierailija
9/9 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanottu, en haluaisi lasten elämään mitään äidin "kavereita" tuoda.

Ja en ole mitenkään erityisen miehenkipeä omasta mielestä. Nyt olisi yksi kiinnostunut tapaus, kiinnostus molemmin puolista ja ekoja treffejä ollaan sopimassa. Edellisestä mieskontaktista puolisen vuotta.

Lapset on isällään 1-2 yötä / kk. Ei muita ilta- eikä yövapaita meikäläisellä.

Entä jos lasten isä olisi kuollut ette ikinä olisi mahdollista tuo? Olisin tuomittu olemaan aina yksin? Aika mustavalkoista tuokin ajattelu.

Voi palkata hoitajan tietyksi ajaksi mutta sitten se on sellaista kellonvilkuilua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän