Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jouni Hynynen -Oksettava. Miettisi miltä lapsesta tuntuu julkinen suhde toiseen naiseen.

Vierailija
17.01.2013 |

Aikuiset tekee mitä tekee, mutta kun on lapsia on kannettava vastuuta. Yrjöttävä ukko.

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni Perankoskesta fiilikset jo pelkästään YleLeaksia katsomalla. 97% jutuista on tasoa "iik mulla on tissit iik mulla on pimppa iik mä panen sitä ja tota iik".

Ihme amisteinimuija. Mut voihan se olla IRL ihan ok, en sitä sano...

Vierailija
62/87 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri arvosta miestä. Joku takavuosien v....lukirja oli lapsellisuudessaan pohjanoteeraus, samoin tämän popilistisen ja harmittoman tv-ohjelman arvostelu ilman mitään muskeleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikissa ja kolumneissaan. Varmasti ovat ihan hyvä pari Perankosken kanssa.

Vierailija
64/87 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni Perankoskesta fiilikset jo pelkästään YleLeaksia katsomalla. 97% jutuista on tasoa "iik mulla on tissit iik mulla on pimppa iik mä panen sitä ja tota iik". Ihme amisteinimuija. Mut voihan se olla IRL ihan ok, en sitä sano...

Ajattelinkin mistä tämä Persposki on tuttu, nyt muistin että pari kertaa olin katsonut YleLeaks-ohjelmaa jossa tämän lyylin olin nähnyt.

Vierailija
65/87 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. jotka luulevat olevansa suuriakin taiteilijoita ja siitä johtuen ikään kuin normaalien moraalisääntöjen yläpuolella.

.. Me muut voimme siirtyä kuuntelemaan eettisesti vastuunsa tuntevien musantekijöiden tuotoksia ja suosia sellaisten näyttelijöiden töitä, joiden arvomaailma vastaa asiallisten aikuisten ihmisten arvomaailmaa.

Puhut yleviä lauseita moraalista ja etiikasta, viitaten kahteen henkilöön joita et tunne lainkaan, etkä tiedä heidän perhekuvioistaan mitään muuta kuin Seiskan arvailuja.

Jos tuomitset ihmiset noin heppoisin perustein, omassa moraalissasi ja etiikassasi on kaikki pielessä.

Vierailija
66/87 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä voi kuin ihmetellä tuota perankoskeakin...miten kukaan aikuinen,fiksu,itseään kunnioittava ja arvostava nainen voi aloittaa julkisesti(tai ylipäätään mitenkään) seurustella toisen naisen aviomiehen +lapsen isän kanssa? kyllä on itsestään täysin pellen tehnyt.

Mitenhän heidän lapsi parkojaan nämä jutut mahtaa hävettää, jos ei vielä niin hieman isompina viimeistään.

ihan sairasta sakkia tuntuu nykyään olevan, turha inistä ettei lapset enää kunnioita vanhempiaan nykyään---jos ei vanhempia kiinnosta edes yrittää olla lastensa kunnioituksen arvoisia.

Vierailija
67/87 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli Hietalan Marco, eikä Hynysen Jouni Kourusodassa, tarkista faktasi, aasi.

Vierailija
68/87 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua. Jos mies elää avoimesti omien periaatteidensa mukaan, niin miten hän olisi misogynisti? Että jos joku uskaltaa elää eri tavalla ketään pettämättä, niin se jotenkin uhkaa jotain av-mammaa? Miksi? Alkaako se oma ulkokultainen,pettävä mies ahdistaa?

Miten voi olla, että joitakin av-mammoja häiritsee se mitä jotkut toiset tekee?

Vierailija
69/87 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiintyi kuorosodassa??
Ei ole koskaan esiintynyt Hynynen siinä ohjelmassa. Se on taas kukkahattu tädit liikkeellä ;)

Vierailija
70/87 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä ja ruma juntti + täysi k**ipää.

Vierailija
71/87 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AUTTAA HYNYSTÄ PIAN, NÄKEE ET ON AHDISTUNUT, SUICADE PIAN MIELESSÄ.

Vierailija
72/87 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

karseita ovat molemmat hynynen ja perankoski, mutta ei silti kuulu aikuisten suhteiden tila kenellekään.

eihän kukaan tiedä mikä juttu hynysellä on vaimonsa kanssa. turha lapsia on sekoittaa koko asiaan.

hupaisaa silti että ovat miss mikkeli - finaalissa lempineet ja perankosken guess t-paita kuvassa. puuma much?

t. itsekin wanna be ikiteini

Vierailija
73/87 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

näki siinä keskuspuistossa aina Hynysen. Oli naisensa kanssa, sitten työnteli lastenrattaita. Onhan tuosta jo aikaa ja lapset isoja. Mitäs me ollaan muiden parisuhteita setvimään, julkisuusko tekee meistä siihen oikeutettuja?

"encorekin vedetään mm. Tuomittu, jota ei ole soitettu vähään aikaan. Sekin menee mainiosti ja eturivin tytöltä alkaa leuka väpättämään kesken biisin. Se alkaa naurattaa Hynystä hieman, eihän nyt niin vakavasta asiasta saisi olla kyse. Teinit ovat niin sympaattisia."

Tuomittu

Ja jos jonkun sainkin kainaloon

tiesin, silti yksin oon

sen kauniin kukan kadotin

enkä koskaan saanut takaisin

puolestani anna ruumiisi

edestäni vuodata veresi

loputtomia ehtoja sanelin

yksin kuoliaaksi palelin

Vierailija
74/87 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

imbesilli, joten lienee riemuissaan, jos ja kun Perankosken kaltainen "upea" blondi edes vilkaisee päin.

Siispä vastuu siirtyy taas "aiattelevan" naisen tontille: mitä vittua nti Peräpukama ajatteli, kun läksi remeltämään ukkomiehen kanssa?

Ehkä hän ajatteli kaikkia niitä ostikoita, joita tästä saisi nyhdettyä. Johan se pimpula ja muut ulokkeet on näytetty koko kansalle, mitäs sitä sitte keksis?

Surkea akka.

Vierailija
75/87 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näissä henkilöissä on kyseessä nelikymppiset julkisuuden henkilöt, jotka luulevat olevansa suuriakin taiteilijoita ja siitä johtuen ikään kuin normaalien moraalisääntöjen yläpuolella. Asian tekee entistä ikävämmäksi se, että heidän todellakin olettaisi käyttäytyvän ikänsä tuoman elämänkokemuksen mukaan varsinkin kun kummallakin sitä jälkikasvuakin on.

Onni on se että kumpikin on samalla tasolla ja näin ollen vakka on löytänyt kantensa. Me muut voimme siirtyä kuuntelemaan eettisesti vastuunsa tuntevien musantekijöiden tuotoksia ja suosia sellaisten näyttelijöiden töitä, joiden arvomaailma vastaa asiallisten aikuisten ihmisten arvomaailmaa.

Vierailija
76/87 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummatkin haluavat julkisuutta. Siitähän on kyse. Kohta tiedetään kuka on turhajulkkis. Marttiinan tilalle saatava Mari. Teinillä varmasti kiva luke nyt lehtiä;)

Vierailija
78/87 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset voi muuten toimia miten tahtoo, mutta lapsiaan tulee ajatella, kun ne on tehnyt.

Itse en Hynyseen koskisi tikullakaan, likaisen ja röntön oloinen ukkeli. Partakin haisenee paskalle. En tiedä säälisikö enemmän Hynystä jonka sisällä asuu pieni poika joka suojelee sitä poikaa muita polkevalla omaa egoa nostatavalla haukkumisella vai Maria jolle tälläinen on sielunkumppani...

Ap

Vierailija
79/87 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos omat lapset samanikäisiä. Lisäksi nainen kertoi tykkäävänsä miesten seurasta enemmän ja huumorinsa olevan jätkien huumoria, varmaan löytänyt sopivan miehen siis.

Mutta toi ap:n parran haiseminen jne kuulostaa kyllä siltä että olet nyt ottanut jonkun henkilökohtaisen ristiretken paria kohtaan ja puolustelet sitä lapsilla....

Vierailija
80/87 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut jo kesästä alkaen, ei sitä ole vain kailotettu lehdissä.