Jouni Hynynen -Oksettava. Miettisi miltä lapsesta tuntuu julkinen suhde toiseen naiseen.
Aikuiset tekee mitä tekee, mutta kun on lapsia on kannettava vastuuta. Yrjöttävä ukko.
Kommentit (87)
Jokaisella on tarpeita sekä henkisiä ja fyysisiä joita ei voi tyydyttää yhden ihmisen kanssa. Ja jotkut osaavat olla avoimia näille tunteille, eikä vain onnettomina pyri elämää raamatunmallin mukaan.
Mikäpä siinä, kunhan myös puolisolle on muistettu kertoa tästä "avoimuudesta".
Puoliso tuntuu tietävän sika-äijänsä taipumuksista vieraisiin naisiin ja se passaa hänelle. Toosi yksinkertainen muija tuntuu olevan hänkin. Vakka on löytänyt kantensa.
niin vaimokin on aikamoinen tapaus. Hänelle tärkeintä on se kuuluisuus, jonka Hynysen vaimona oleminen tuo, käyttäytyy hyvin diivamaisesti tyyliin: "Etkö sä tiedä kuka mä olen?".
Tämä tosin on vain minun huomioni, voin olla todella väärässä.
Nokka pystyssä kävelee ja käyttäytyy lähes yhtä röyhkeästi kuin venäläiset täälläpäin...
Jotenkin lapsen tasolle jäänyt tuo hynynen. Ja peräkoskesta laski pisteet samantien, en katso enää hänen juttujaan.
Ja ennen kuin joku Hynysen puolustelija ehtii väliin niin saanen huomauttaa, että edellä olevat tiedot on kerätty Jounin omista kirjoituksista ja haastatteluista. Julkisuus on kaksiteräinen miekka. Joten kannattaako niitä vaimon kondyloomahoitoja levitellä...
Ärsyttää nämä ajatelkaa lapsia, lapset kärsii ihmiset.
Mä en ymmärrä mikä ongelma siinä on, jos joku elää vähän eri tavalla kuin muut. Lapsillekin vaan parempi että on useita turvallisia aikuisia elämässä.
Ärsyttää nämä ajatelkaa lapsia, lapset kärsii ihmiset. Mä en ymmärrä mikä ongelma siinä on, jos joku elää vähän eri tavalla kuin muut. Lapsillekin vaan parempi että on useita turvallisia aikuisia elämässä.
Tulee mieleen miten jossakin ohjelmassa traumatisoitunut nainen muisteli, miten heillä asui kaksi pariskuntaa lapsineen. Aikuiset harrastivat seksiä keskenään, joskus jopa miehet keskenään tai naiset keskenään. Lapsia ei eroteltu sen ja sen lapsiksi, pieninä eivät edes tienneet ketkä olivat todelliset vanhemmat.
Siinä sitä olisi hyvä perhemalli.. :D
Olla niinkin, et kun ovat vaimonsa kanssa suht kakarana kimppaan menneet, ei ehkä tehneet avioehtoa, kun Hynysen/kotarin menestyksestä tuolloin ollut tietoakaan. Ja hulluhan se vaimo ois, jos nyt menis mitään allekirjottelemaan. Hynynen on kusessa ja yrittää saada nimen siihen paperiin tai helpon eron muuten loukkaamalla vaimoaan julkisesti kun hengailee tän Perankosken kanssa. Joka tosin on huomattavasti rouva Hynystä timmimmässä kunnossa.
mitä ilmeisemmin. Kaksi lahjakasta ja huumorintajuista ihmistä. Ihmisiä kuulkaa eroaa ihan tavallisessakin elämässä...Tuskin saivat vaimo tai lapsi Seiskasta tästä lukea. Suhde jatkunut tiettävästi jo pitkään. Tässä osoittavat arvon palstalaiset omaa junttiuttaan: Hynynenhän provosoi kaltaisianne julkisuudessa työkseen. Pikemminkin voisi nostaa seipään nokkaan paskalehden Seiskan provosoivan kannen. Googlettakaapa tähän perään NO SORI!
Ja kuvittelee vielä olevansa jotain hienoa ja älykästä... ihmisperse.
Olisi pitänyt arvata, että se on av-mamman kiillotettu kruunu.
Mitä sviddua teille kuuluu, jos jollain pariskunnalla on avoin suhde?
Ai niin. Totta kai se kuuluu. Ja av-mamman mieshän ei koskaan petä.
Kyllä kiiltää...
ja taitaa eniten av-mammaa vituttaa se, että hynynen erehtyi haukkumaan vain elämää- ohjelmaa...
Hyvin mahdollista. Mäkin tiedän erään ex-pariskunnan, jossa mies todella tunnettu ja kuuluisa. Rouvansa oli ylimielinen, jääkylmä ja sairaalloisen itsevarma, just tällainen etsä tiedä kuka mä olen. Mies petti sitä kaikkien vastaantulijoiden kanssa, mutta rouva ei ilmeisesti halunnut uskoa sitä, kun piti itseään niin erinomaisena. Kun he lopulta erosivat (mies lähti), nainen ei ole enää mitään. Hänen koko identiteettinsa perustui siihen, että oli xxx:n vaimo, ja nyt hän on yksinäinen, alkoholisoitunut reppana, joka yrittää kaveerata kaikkien niiden kanssa, joille aikoinaan oli ilkeä ja ylimielinen. Hän ei ole mitään ilman kuuluisaa miestään. Ehkä tässä tosiaan on samasta asiasta kyse.
Mies tavallaan on tossun alla sen vahvan naisensa kanssa, ja pettää siksi, mutta lopulta se nainen ei ole mitään ilman miestään.
Miksi vaimo sietää mitä sietää. Hynysen vuositulot ovat yli 150 000 euroa.
mainitsi että hänellä on herpes. Toisaalta se saattoi olla jotain omanlaistaan satiiria jota hän viljeli kirjassa. Ja siinä kirjeenvaihtokorjassa hän mainitsi vaimonsa sukupuolielimissä olevan syövän esiasteen jota sitten hoidettiin ja ei voinut seksiä harrastaa hoitojen takia. Ja syöpä kohdunkaulassa on yleensä kondyliimaviruksen aiheuttama.
Pointti se että toivottavasti ei nyt hirmusesti levittele pöpöjä. Toivon hyvää jatkoa perheelle vaikka tykkäänkin lukea surkeita ihmiskohtaloita lööpeistä:).
Antakaa jo olla, kyllä hänen vaimonsa ja lapsensa asiasta tietävät, lapsi ei tosin niin karmella tavalla kuin te kirjoittelette. Lapsella on niin RAKASTAVA tukiverkko kuin ikinä vaan voi olla mutta kun lööpit hämmentävät asioita ja kuinka onkin niin että vähänkin julkimona olevan ihmisen asioita puidaan tällaisilla palstoilla? Kyllä Jouni on perheensä elättänyt ja huolta pitänyt, eikä taatusti lastaan hylkää! Jos Hynyset ovat katsoneet että on parempi erota kuin jatkaa entisissä kuvioissa ja sitä paitsi Jouni on sanonut että on parempi että vaimo löytää paremman miehen kuin hän on ! niin mitä se muille kuuluu. Lapsikin on jo koulussa ja toivon sydämmestäni ettei häntä alettaisi tällaisten asioiden takia kiusata, ovathan niin monet äidit ja isät yksinhuoltajia ja jopa moninkertaisesti, aika yleistä tuo ero nykyään. Tosiaan antakaa jo olla voi kalahtaa omaan nilkaan !!! Perankoskea en tunne ja ei minua edes kiinnosta.
Muuten kaikki ollut vain spekulaatiota. Tietääkseni huhut kuolevat hiljaa olemisella, eikä näin niiden lietsomisella. Mielestäni itse teit hallaa nyt hyvin tuntemillesi ihmisille.
Hynynen on ulkoiselta habitukseltaankin jo vastenmielinen, varmaakin alkoholisti. Sisältäkään tuskin kultaa.
Mutta fyysisesti ikäisekseen/painoisekseen hyvässä kunnossa, kestävyysurheilun osalta siis.
niin vaimokin on aikamoinen tapaus. Hänelle tärkeintä on se kuuluisuus, jonka Hynysen vaimona oleminen tuo, käyttäytyy hyvin diivamaisesti tyyliin: "Etkö sä tiedä kuka mä olen?".
Tämä tosin on vain minun huomioni, voin olla todella väärässä.