Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkanut todella nyppiä tuo moneen ketjuun pesiytynyt jankkaaja.

Vierailija
17.01.2013 |

Hyvät keskustelut menevät täysin pilalle, kun hän tulee jankkaamaan sivutolkulla sitä samaa asiaa. Eikö tätä henkilöä voi bannata?! Hyökätkää ainakin urakalla hänen kimppuunsa, jos intoa löytyy :D

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on aina se sama ihminen?

Vierailija
2/26 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tyyli on tunnistettavissa: jankkaava, lapsi- ja naisvihamielinen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro esimerkki

Vierailija
4/26 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku miesasiamies joka yrittää kompensoida luuseriuttaan vittuilemalla naisille. Oikeasti käy wanhaksi hyvin pian.

Vierailija
5/26 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutkin nimettiin kerran jankkaajaksi. Puolet eivät olleet lukeneet aloitustani, joten yritin oikaista heidän väärät käsityksensä myöhemmin ja tein sen ehkä parikin kertaa, koska aina vaan tuli ihan asian vierestä viestejä. Sit mua alettiin väittämään jankkaajaksi.

Mulle on siis tärkeää tulla ymmärretyksi oikein. Mä olen myös niitä ihmisiä, jotka ei saa kicksejä täällä provoiluista/trollailuista yms. joten vaistomaisesti tulee oikaistua virheellisiä näkemyksiä. Enhän oikeassakaan elämässä jää seisomaan haavi auki, kun joku luulee, että kysyin häneltä juuri lupaa naida hänen miehensä kanssa.

Jankkaajat voivat siis vain olla ihmisiä, jotka eivät kuuluisi tänne palstalle. En minäkään koe kuuluvani, mutta en ole koskaan jaksanut etsiä keskusteluja, joissa puhutaan niin kuin ihminen ihmiselle.

Vierailija
6/26 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää puusilmät kuten ap.

Vierailija
7/26 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutkin nimettiin kerran jankkaajaksi. Puolet eivät olleet lukeneet aloitustani, joten yritin oikaista heidän väärät käsityksensä myöhemmin ja tein sen ehkä parikin kertaa, koska aina vaan tuli ihan asian vierestä viestejä. Sit mua alettiin väittämään jankkaajaksi.

Mulle on siis tärkeää tulla ymmärretyksi oikein. Mä olen myös niitä ihmisiä, jotka ei saa kicksejä täällä provoiluista/trollailuista yms. joten vaistomaisesti tulee oikaistua virheellisiä näkemyksiä. Enhän oikeassakaan elämässä jää seisomaan haavi auki, kun joku luulee, että kysyin häneltä juuri lupaa naida hänen miehensä kanssa.

Jankkaajat voivat siis vain olla ihmisiä, jotka eivät kuuluisi tänne palstalle. En minäkään koe kuuluvani, mutta en ole koskaan jaksanut etsiä keskusteluja, joissa puhutaan niin kuin ihminen ihmiselle.

jaarin jaarin jaarin

taitaa omatunto kolkuttaa kun noin pitää selostaa

Vierailija
8/26 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku AINA tulee haukkumaan lihavia: itse olet läskisi hankkinut,mitä sitten kun se on totuus kun olet läski,läski läski läski.Ei kannata suutua kun olet kuitenkin läski,joku läski täällä taas veti herneen nokkaan,mene syömään niitä munkkejasi.

Siis niin ottaa kupoliin tuommonen.

Ai niin olen itse normaalipainoinen.Mutta varmasti tämän ihmisen mielestä valas.

Vierailija
9/26 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ainakin hyvin todennäköisesti sama jankkaaja kyseessä. Sama on mielestäni siinä itsepuolustus-ketjussa.

Vierailija
10/26 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

,mene syömään niitä munkkejasi.

Tuo on kyllä aikuiselta ihmiseltä todella lapsellista.

Vierailija
11/26 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänkö, joka paljastaa pakkoruotsia puhuneen muslimin kauheat teot? Vai EU-foobikko? Vai hän, joka Raamatullaan kumoaa kaikki tieteen saavutukset? Noista kaikista olen saanut enemmän kuin tarpeekseni, mutta toisaalta mielenterveytensä järkkymiselle he eivät mitään voi.

Vierailija
12/26 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanko me jotenkin jopa ihan eri palstoilla vai valitaan vain niin eri ketjut aiheiden perusteella.

Minä pyörin täällä aika paljon, mutta voi ollakin, että en availe jokaista ketjua laisinkaan - otsikko määrää. Onks ne noita, jotka aloitettu pienellä kirjailella? Monet sellaiset ovatkin olleet aivan höhliä.

Laittakaa joku esimerkki niin meikäkin kävis kurkkaamassa. Piti tulla katsomaan tätä ketjuanne, koska pelkään, että joku sanoo mullekin kohta jotakin. Taidan olla tunnistettavissa teksteistäni, koska en koskaan kirjoita mitä feikkityyliä, että luultaisiin joksikin muuksi henkilöksi. Ne voivat myös olla noita feikki-identiteeteillä kirjoittavai provoilijoita jostain porvoon takaa, mistälienevätkään.

Hyvä, että harrastatte tämmöistä palstaputsailua. Parempi palsta olisi aina kivempi ja että kenenkään ei tarttis hävetä täällä käymistä ja salata sitä. Voihan sitä sanoa, että käy av-llä kurkkailemassa ja nauraa isot naurut päälle. Heh. Jokuhan se teitäkin tänne vetää, jos kerran täällä käytte oli syy sitten mikä tahansa. Mutta minäkin kyllä mielelläni osallistuisin palstan tason nostoon. Mutta tulisiko sitten toisenlaista porukkaa ja vaikenesivatko idioottikirjoitukset tyyppiä "vittu ämmä sä oot sekaisin"???

Vierailija
13/26 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanko me jotenkin jopa ihan eri palstoilla vai valitaan vain niin eri ketjut aiheiden perusteella.

Minä pyörin täällä aika paljon, mutta voi ollakin, että en availe jokaista ketjua laisinkaan - otsikko määrää. Onks ne noita, jotka aloitettu pienellä kirjailella? Monet sellaiset ovatkin olleet aivan höhliä.

Laittakaa joku esimerkki niin meikäkin kävis kurkkaamassa. Piti tulla katsomaan tätä ketjuanne, koska pelkään, että joku sanoo mullekin kohta jotakin. Taidan olla tunnistettavissa teksteistäni, koska en koskaan kirjoita mitä feikkityyliä, että luultaisiin joksikin muuksi henkilöksi. Ne voivat myös olla noita feikki-identiteeteillä kirjoittavai provoilijoita jostain porvoon takaa, mistälienevätkään.

Hyvä, että harrastatte tämmöistä palstaputsailua. Parempi palsta olisi aina kivempi ja että kenenkään ei tarttis hävetä täällä käymistä ja salata sitä. Voihan sitä sanoa, että käy av-llä kurkkailemassa ja nauraa isot naurut päälle. Heh. Jokuhan se teitäkin tänne vetää, jos kerran täällä käytte oli syy sitten mikä tahansa. Mutta minäkin kyllä mielelläni osallistuisin palstan tason nostoon. Mutta tulisiko sitten toisenlaista porukkaa ja vaikenesivatko idioottikirjoitukset tyyppiä "vittu ämmä sä oot sekaisin"???

Vierailija
14/26 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

trollimamma, kenellä kaikki oli mennyt pieleen ja suolet roikkuneet lattialla ja kätilöt silti vittuilleet :)

'

on ainakin hyvin todennäköisesti sama jankkaaja kyseessä. Sama on mielestäni siinä itsepuolustus-ketjussa.

Vierailija
15/26 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kirjoitukset ymmärretään ihan vaikka millä tavalla. Huonot kirjoitukset ja todella tasokkaat ja monitulkintaiset kirjoitukset, provot ja tekstien läskiksipanijat!

Siis älä missään nimessä ota mitään liian tosissasi ja luule, että sinut joku ymmärtänyt aivan oikein. Voit tietysti yrittää kirjoittaa juttusi hyvin ja rehellisesti, niin kuin sinä sen asian ajattelet tai olet kokenut, mutta älä odota yhtään mitään keneltäkään vastaajalta. Korkeintaan voit odottaa jotain haukkumasaa ja että onks lääkkeet otettu. ÄLÄ SIIS OTA LIIAN VAKAVASTI. Monelle tämä on ajanvietettä, vaikka onhan tämä paljon muutakin ja kyllä täältä aina aika hyviä ja oikeita neuvojakin saattaa saada.

Moni tulkitsee aloitukset tahallaan väärin ja laittavat jotain huumorinkukkaa ja pökköä pesään ja tahallaan muuttavat stoorin joksikin muuksi kuin alkuperäinen ketju. Luultavasti tämmöiset ovat ne tavat, joilla tämä palsta toimii vaikka kirjoittamattomia sääntöjä ei olekaan minnekään naputettu kaikille nähtäväksi. Tämähän on vielä tämä rekisteröitymistä ei vaativa palsta. Ehkäpä ne vakavammat ja oikeat jutut pyörivätkin siellä, minne vaaditaan rekisteröitymistä. Minä en koskaan mene sellaisille, mutta en mitenkään yritä peitellä identiteettiäni esim. kirjoittelemalla jotain feikkitekstejä hälvyttääkseni sen, että minä olen kirjoittaja. Tykkään kirjoittaa ja siksi heitän tätä roskaani kaikkialle kait. Tunnen kyllä oloni joksikin palstahirmuksi ja palstojen paskantajaksi, jonka pitäisi häippäistä ties minne missä pippuri kasvaa... mutta jatkan kun ei ole muuta mitä kirjoittaa. Kirjaa en taida saada aikaiseksi enkä enää tiedä haluankokaan, koska toisella silmällä seurailen, että mitä tulee tapahtumaan tuolle blogimaailmalle ja bloggreille. Ne taitavat ollakin jotain tulevaisuuden juttuja jollakin tavalla. Mutta millä ja miten =??? Ei haisuakaan.

Siis älä odota ollenkaan, että tulisit oikein ymmärretyksi yhtään missään - ei palstoilla eikä blogeissa ja ehkä ei enää edes todellisessa elämässä. Meitä on niin monelaista ja "kaikki" on jotenkin mennyt niin sekaisin, että ei enää edes eletä samanmielisten ja -arvoisten ihmisten keskuudessa ja moni lammas on päätynyt susien joukkoon ja ihan päinvastoin. Karmeeta!

Vierailija
16/26 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri jankkaajia, mutta tunnistan kyllä tuon, jota ap tarkoittaa. Älkää langetko jankkaamaan sille vastaan, ihan turhaa hommaa!

Vierailija
17/26 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällainen että tukitaan ketju jollain aiheen vierestä jauhamisella on tosi rasittavaa:

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1763929/oktn_kuukaus…

Vierailija
18/26 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri jankkaajia, mutta tunnistan kyllä tuon, jota ap tarkoittaa. Älkää langetko jankkaamaan sille vastaan, ihan turhaa hommaa!

Vierailija
19/26 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilaa ketjun kuin ketjun. Oli ainakin siinä synnytyssairaalan lakananvaihto -keskustelussa ja siinä, jossa nainen kertoi miehen tuhlailun ja kulujen tasan vaatimisen aiheuttavan naiselle velkaantumisen.

Minusta se jankkaaja on keski-ikäinen, työtön mies, jonka vaimo on lähtenyt lätkimään tai nuori nainen on torjunut lähentelyt. Hirveän katkera ja vihamielinen ihminen kuitenkin on kyseessä.

Vierailija
20/26 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin on syytetty jankkaajaksi, jos olen joutunut toistaa asiat moneen kertaan siksi, etteivät vastaamisessa niin kovin ponnekkaat ja innokkaat mammat kuitenkaan ole edes jaksaneet lukea aloitusta johon vastaavat. Otsikon korkeintaan jos sitäkään kunnolla. Sitten, kun mä yritän aina tarkentamalla viedä keskustelun sinne mistä itse puhuin, niin olen jankkaaja ja kun lopulta kyllästyn ja sanon lopettavani keskustelun, niin mulle huudetaan kiihtyneenä perään että no niin nyt loppui jankkaajalta argumentit! :D Jotkut siis näkevät oman jankkauksensa toisissa.

Tämä on ihan mielisairaiden palsta. Tai ei, se on loukkaus mielisairaita kohtaan. Tunnen nimittäin pari ja he eivät ole ollenkaan niin vajaita kuin monet av-mammat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi