Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin asioihin olet itsessäsi tyytyväinen?

Vierailija
16.01.2013 |

Aloitan, olen tyytyväinen kun en tupakoi, enkä juo alkoholia kuin tosi harvoin, olen säästäväinen, olen hyvä ruuanlaittaja ja leipoja, olen ihan mukavan oloinen ja näköinen, olen riippumaton monessakin mielessä, osaan olla yksin, mulla on harvoin tylsämielinen olo, olen tunteellinen ja uskallan näyttää sen. Nyt muiden vuoro...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyytyväinen että jaksoin opiskella pitkään ammattiini. Se antaa minulle päivittäin tyydytystä, voin auttaa ja työskennellä ihmisten kanssa ja työstä saan kohtuullisen korvauksen. En myöskään polta enkä juo alkoholia. Olen kolmen lapsen äiti ja kiloja on "ylimääräisiä" n. 2. Lapsemme syövät terveellisesti (joka aterialla on kasviksia tarjolla), lisäksi he syövät karkkia vain juhlissa. Huolehdin myös että lasten ruuista ei ole liikaa suolaa (alle 1g/100g). Yritän olla roolimallina heille niin elämän iloissa kuin suruissakin. Osaan olla aito enkä juurikaan käytä energiaa teeskentelyyn. Yritän olla kaikille lapsilleni reilu äiti ja miehelle hyvä kumppani. Ihan hyvin olen asiani hoitanut. Nyt olemme olleet yhdessä yli 15v. Hyvä minä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä