Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesari ei totellut Poliisin käskyä

Vierailija
16.01.2013 |

http://www.poliisi.fi/poliisi/helsinki/home.nsf/PFBD/D801EA043343B187C2…

Ei julkaissut kuvia. Yleensä media julkaisee suomalaisten kuvat ihan pyytämättäkin.

Kuka vielä luottaa puolueettomaan tiedonvälitykseen Suomessa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa Metroa, joka julkaisi kuvat julkaisee Sanoma News. Arvaa kuka julkaisee Hesaria?

Vierailija
2/9 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesari siis ei tottele poliisia ja lisäksi niskuroinnillaan saattaa kanalaiset hengenvaaraan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomat sensijaan ei. Ja Iltasanoimiahan julkaisee....

Vierailija
4/9 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

a. almanakkaan

b. sanomalehtien ilmestymisaikatauluun?

tuo tiedote on julkaistu 16.1. Katsopas kalenterista mikä päivä on tänään. Sitten arvaa kuinka usein sanomalehdet ilmestyvät.

Ei mulla muuta.

Vierailija
5/9 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesari siis ei tottele poliisia ja lisäksi niskuroinnillaan saattaa kanalaiset hengenvaaraan

valvontakameroiden kuvia. Ja palstahaahkoillehan hesari ei edes tule, hertsikkalaisille vielä vähemmän. Metro ja iltalehdet riittävät hyvin.

Vierailija
6/9 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkö joku väittää että Pravda uutisoi tasapuolisesti?

Vierailija
7/9 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tiedotusväline päättää ihan itse, koska epäilyn kuva on syytä julkaista. Ja vastaa sitten siitä. Tässä tapauksessa varmaan vaikutti se, että iäksi oli arvioitu 15-vuotta. Mutta mun mielestä olisi toki voinut julkaista.

Vierailija
8/9 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tiedotusväline päättää ihan itse, koska epäilyn kuva on syytä julkaista. Ja vastaa sitten siitä. Tässä tapauksessa varmaan vaikutti se, että iäksi oli arvioitu 15-vuotta. Mutta mun mielestä olisi toki voinut julkaista.

Vierailija
9/9 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

a. almanakkaan

b. sanomalehtien ilmestymisaikatauluun?

tuo tiedote on julkaistu 16.1. Katsopas kalenterista mikä päivä on tänään. Sitten arvaa kuinka usein sanomalehdet ilmestyvät.

Ei mulla muuta.

Hesari nyt kiittää itseään ryöstäjän kiinnisaamisesta, vaikka itse kieltäytyi auttamasta.

http://www.hs.fi/kaupunki/Poliisi+sai+nuoren+ry%C3%B6st%C3%A4j%C3%A4n+k…

Jos kaikki mediat olisi toimineet kuten Hesari, olisi ryöstäjä vieläkin vapaalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän