Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi synnytyksen jälkeen palelee ja tärisyttää?

Vierailija
16.01.2013 |

Osaako joku sanoa? Yhtä toista ketjua kun luin ja tuosta mainittiin, niin tuli mieleen miten minua tärisytti ja palelsi aivan mielettömästi heti synnytyksen jälkeen. Olin aivan horkassa. Olin tämän jo aivan unohtanut. Nyt kiinnostaisi tietää.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tärisin synnytyksen jälkeen ja oli aivan uskomattoman heikko olo, ku laahustin suihkuun. Mieheni kysyi kätilöltä onks mä ok ja se vastas, että horkka on yleistä. Oli samanlainen olo ku kerran pahan mahataudin aikana pääsin kuivumaan ja tuntui, että rinnassa pumppu pysähtyy hetkenä hyvänsä. Mulla oli synnytyksessä epiduraali.

Vierailija
22/26 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaikin puolin muuten oli vain jotenkin järkyttävä ja järkyttynyt olo, kun laahustin vessaan synnytyksen jälkeen. Ihan kaikesta. Väsymyksestä, siitä kuinka kipeää kaikki oli ottanut, miten se vauva ei enää ollutkaan sisällä ja siitä kun vuoti verta niin paljon ja miten outo olo oli muutenkin. Huhhuh. Synnytys ei kai ollut mitenkään normaalista poikkeava, en revennyt pahasti tai muuta, mutta jotenkin sitä vain oli niin järkyttynyt. Mä kuvittelin ennen, että synnytyksen jälkeen sitä olisi maailman onnellisin olo, mutta ei mulla ollut sellaista. Se tuli vasta paaljon myöhemmin, kun pahimmat kivut ja väsymykset oli ohi. En sitten tiedä, että onko mussa jotain vikaa, kun en itkeä tirauttanut onnesta, kun sain vauvan syliini. Kamala myöntää nyt, mutta jotenkin en ollut edes kiinnostunut siitä vauvasta parin ensimmäisen päivän aikana. Rakkaus ja kiintymys vauveliin heräsi jotenkin rytinällä vasta seuraavana yönä. Onkos muilla ollut yhtään tällaista?

- Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mulla jo pelkästä kierukan asennuksesta (ilman puudutteita tms) tuli tommoinen parin tunnin tärinä ja palelu. Olin myös aivan vitivalkoinen.

Vierailija
24/26 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkityksistä. Minä sain kiireellisessä sektiossa epiduraalin ja särkylääkkeitä.

Vierailija
25/26 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku sanoa? Yhtä toista ketjua kun luin ja tuosta mainittiin, niin tuli mieleen miten minua tärisytti ja palelsi aivan mielettömästi heti synnytyksen jälkeen. Olin aivan horkassa. Olin tämän jo aivan unohtanut. Nyt kiinnostaisi tietää.

Joitko samalla kun olit raskaana?

Monille jotka ryyppää raskaana ollessaan, tulee kuvailemasi kaltainen "syntymä krapula". Vauva on täynnä viinaa ja kun se lähtee pihalle kropasta, niin viekkarit alkaa.

Vierailija
26/26 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi vedin kaikki maailman kamat nokkaan ja suoneen mitä vain irti sain. Hitsi, että en osannut yhditää näitä asioita. Hmm..

- Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi