Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TAYS:ssa " lyhkinä" synnyttäneitä? Millainen suhtautuminen sairaalassa ja neuvolassa?

Vierailija
06.12.2005 |

Ja miksei muuallakin...

Itse synnytin muutama vuosi sitten TAYS:ssa ja vuodeosastosta jäi paha maku suuhun. Nyt olin jokin aika sitten opiskelijana samalla osastolla, eikä paikka tuntunut yhtään kivemmalta.

Nyt olisi mahdollisuus lähteä sairaalasta jo heti ensimmäisenä päivänä ja seuranta (tamperelaisille) neuvolan toimesta ja muille TAYS:n hoitaja tekee seurantaa kotona.

Moni oli siitä kiinnostunut, mutta hoitajien suhtautuminen asiaan oli aika nihkeää, ellei jopa tylyä, ja moni arempi ei asiasta edes puhunut enää kun ajatus oli täysin tyrmätty vaikka kriteerit olikin täyttyneet. Eikä neuvolatkaan kuulema tykkää hyvää? (Neuvola-juttu vain kuulopuhetta, mitään perää siinä?)

Itselle kun on vauva tulossa, ainakin tässä vaiheessa vielä haluaisin ehdottomasti käyttää tuon mahdollisuuden hyväkseni -tietysti jos kaikki menee hyvin jne. - ja kiinnostaisi kuulla muiden kokemuksia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikka todellakin on kankea ja suhtautuminen kaikkeen laitosmaisuudesta poikkeavaan on todella nihkeää. Laitos on sellainen liukuhihnatehdas, että kaikki massasta poikkeava tuottaa liikaa vaivaa tai oon kangistuneiden käytäntöjen takia ylivoimaista toteuttaa ja totaalisen tuomittavaa. Pidä pääsi ja anna heidän ajatuksensa jäädä omaan arvoon.

Totta puhuen teit niin tai näin niin saat aina arvostelua osaksesi. On vain sairaalakohtaista, kuinka hyvin osaavat/tahtovat eriävän mielipiteensä näkyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan