Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12-vuotias tyttäreni rakastaa 80- luvun musaa:)

Vierailija
16.01.2013 |

Sanoo, että silloin tehtiin paljon parempaa musaa kuin nyt. Olen kyllä samaa mieltä!

Pitääkö muiden samanikäiset kasarista, vai onko minulla ainutlaatuinen tyttö?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin parempaa musaa. Mun 19 v tykkää.

Vierailija
2/9 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos 80-luku on paras

t. 80-luvun teini

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tehtiin parempaa musaa, meijän 3v tykkää enemmän vanhasta rokista kuin uudesta musiikista... Mäkin olen samaa mieltä, ikää 21v.

Vierailija
4/9 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni on syntynyt vuonna 1987. Teini-ikäisenä hän kuunteli 1960-1970-lukujen rockia ja sanoi, että enää ei tehdä mitään näin hyvää. Niin kuin ei tehdäkään; rockissa ei ole luotu mitään kovin merkittävää pariinkymmeneen vuoteen. Pelkkää kertakäyttöistä renkutusta enimmäkseen.

Vierailija
5/9 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa 13-ikäisinä. Ovat nyt parikymppisiä. Siitä lähti kitaransoitto kahdella ja musiikkimakukin muovautumaan.

Muistavat vieläkin, että eka biisi joka kolahti, oli We're Not Gonna Take I (Twisted sister). Näytin sen Youtubesta.

Vierailija
6/9 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä "vanhempia sieluja", lapset 8, 12 ja 13 v. tykkää 60-luvun musasta. Lempparisarja tv:ssä on sydämen asialla koska siinä on niin hyvää musiikkia :D

Vierailija
7/9 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule KAIKKI ns rokkarit pitävät 80-luvun musiikista (rock musiikista). Eikö ap tiedä sitä ?

Jos tyttösi sen sijaan tykkää kasaridiscosta, hän on harvinainen

Vierailija
8/9 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tyyli ja ne neonvärit vaan toimii!

Tässä neokasariin keskittynyt Youtube-kanava, aloittaja voi vinkata tyttärelleenkin:

http://www.youtube.com/user/newretrowave

Painottuu tosin elektroniseen musiikkiin, mutta kyllä tuossa se erehtymätön 80-soundi on.

Vierailija
9/9 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule KAIKKI ns rokkarit pitävät 80-luvun musiikista (rock musiikista). Eikö ap tiedä sitä ? Jos tyttösi sen sijaan tykkää kasaridiscosta, hän on harvinainen

Kaikki rokkarit diggaavat 80 luvun rock musaa. Kuten minun oma rokkari teinini. Eli tyttäresi ei ole ainoa lajissaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän