Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

12-vuotias tyttäreni rakastaa 80- luvun musaa:)

Vierailija
16.01.2013 |

Sanoo, että silloin tehtiin paljon parempaa musaa kuin nyt. Olen kyllä samaa mieltä!



Pitääkö muiden samanikäiset kasarista, vai onko minulla ainutlaatuinen tyttö?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin parempaa musaa. Mun 19 v tykkää.

Vierailija
2/9 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos 80-luku on paras



t. 80-luvun teini

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tehtiin parempaa musaa, meijän 3v tykkää enemmän vanhasta rokista kuin uudesta musiikista... Mäkin olen samaa mieltä, ikää 21v.

Vierailija
4/9 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni on syntynyt vuonna 1987. Teini-ikäisenä hän kuunteli 1960-1970-lukujen rockia ja sanoi, että enää ei tehdä mitään näin hyvää. Niin kuin ei tehdäkään; rockissa ei ole luotu mitään kovin merkittävää pariinkymmeneen vuoteen. Pelkkää kertakäyttöistä renkutusta enimmäkseen.

Vierailija
5/9 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa 13-ikäisinä. Ovat nyt parikymppisiä. Siitä lähti kitaransoitto kahdella ja musiikkimakukin muovautumaan.



Muistavat vieläkin, että eka biisi joka kolahti, oli We're Not Gonna Take I (Twisted sister). Näytin sen Youtubesta.

Vierailija
6/9 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä "vanhempia sieluja", lapset 8, 12 ja 13 v. tykkää 60-luvun musasta. Lempparisarja tv:ssä on sydämen asialla koska siinä on niin hyvää musiikkia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule KAIKKI ns rokkarit pitävät 80-luvun musiikista (rock musiikista). Eikö ap tiedä sitä ?



Jos tyttösi sen sijaan tykkää kasaridiscosta, hän on harvinainen

Vierailija
8/9 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tyyli ja ne neonvärit vaan toimii!



Tässä neokasariin keskittynyt Youtube-kanava, aloittaja voi vinkata tyttärelleenkin:



http://www.youtube.com/user/newretrowave



Painottuu tosin elektroniseen musiikkiin, mutta kyllä tuossa se erehtymätön 80-soundi on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule KAIKKI ns rokkarit pitävät 80-luvun musiikista (rock musiikista). Eikö ap tiedä sitä ? Jos tyttösi sen sijaan tykkää kasaridiscosta, hän on harvinainen

Kaikki rokkarit diggaavat 80 luvun rock musaa. Kuten minun oma rokkari teinini. Eli tyttäresi ei ole ainoa lajissaan