Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolasin itseni tänään ihan täysin!

Vierailija
16.01.2013 |

Meillä oli vähän aikaa töissä mukava nainen, joka oli kunnon ekohipsteriluomu-mikälie... Siis tiedättehän ne, jotka syö vain puhtaasti tuotettua luomuruokaa jne, kunnon viherpiipertäjä :)

No tämä nainen oli meillä vähän aikaa töissä, ja tulimme tosi hyvin juttuun. Yksi päivä minulla oli salaattia ruokana, ja tämä nainen totesi, että onpa kiva kun minäkin syön kasvisruokaa jne. Halusin jollain tavalla tehdä vaikutuksen tähän naiseen, ja pokkana selitin, että joo, mähän tykkään tosi paljon kasvisruuasta ja että olen jo pitkään ollut kasvissyöjä. Tosiasiassa näin ei ole. En oikeasti tiedä mikä minuun meni, kun aloin tuollaista selittää, mutta jotenkin tuntui, että nainen "tuomitsee" kaikki lihansyöjät. Hän vaikutti aidosti kiinnostuneelta ja vaikuttuneelta, kun kerroin olevani kasvissyöjä! Muutaman kuukauden sain hyvin pidettyä tätä roolia yllä, sitten nainen lähti työpaikaltamme, enkä ole nähnyt häntä muutamaan kuukauteen.

Tänään sitten töiden jälkeen väsyneenä ja nälkäisenä menin hesburgeriin syömään kerrosaterian. Eiköhän tämä nainen juuri satu paikalle lapsensa kanssa, ja vielä huomasi minut hampurilainen kädessä. Tuli juttelemaan, ja kuulosti tosi loukkaantuneelta, kun selitin että en olekaan kasvissyöjä.

Hävettää ihan järkyttävästi, jäin kiinni ns. itse teossa! Itse kyllä olen sopan keittänyt, enkä ymmärrä miksi hitossa menin valehtelemaan tuollaista asiaa! Korvat punoittaa ja kuumottaa vieläkin ajatella tuota...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään en tajua, miten aikuinen ihminen "vahingossa" valehtelee tehdäkseen vaikutuksen.

Vierailija
22/22 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen itse valitsi hesellä?

En muista hesell olevan kasvisvaihtoehtoa. Olen siellä itse syönyt joskus miehen ateriasta ranskalaisia. t. kasvissyöjä

T: kasvissyöjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän