Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti-tytär-suhde? Mikä maanpäällinen helvetti?

Vierailija
16.01.2013 |

Onko tavallistakin, että äidit kokevat tyttärensä kilpailijoikseen? Ja missä kaikissa asioissa - jopa lapsen isän suhteenko? Ihan sairasta. Ja tietysti semmoisten mammojen tarttee tukahduttaa ja eliminoida tyttärensä ja mitätöidä tämän persoona. Hirveä helvetti. Viekö tyttärensä miesystävätkin tai ainakin haihduttaa sellaiset kartalta? Ja jos veljiä tytöllä, niin äiti omii nekin itselleen eikä tyttärellä ole sitten mitään sisko-veli-suhteita.

Olen kyökkipsykologi, mutta olenko silti oikeassa edes vähäsen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vaikeeta mulle.

Vierailija
2/7 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uuteen yritykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakaan äitini oli aivan ihana ihminen joka ei koskaan yrittänyt tukahduttaa minua tai kilpailla kanssani, saati viedä minulta isääni tai veljeni.

En myöskään tunnista tuosta kuvauksesta mitään suhteessa omaan tyttäreeni, omaan poikaani tai omaan aviomieheeni.

En ole onneksi törmännyt moiseen myöskään ystävieni äitisuhteissa.

Oma kokemukseni löytyy isästä. On yrittänyt tukahduttaa minua aina kaikilla mahdollisilla tavoilla, murskannut itsetunnon, kilpaillut kaikessa mahdollisessa, ollut mustasukkainen toisen vanhemman lapselleen osoittamasta rakkaudesta ja huomiosta. Vihaan koko sairasta yksilöä, miten kukaan voi edes kohdella lastaan sillä tavalla?

Ei siis selvästikään ole sukupuoleen sidottu juttu, enemmänkin ihmisen henkiseen sairauteen.

Vierailija
4/7 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakaan äitini oli aivan ihana ihminen joka ei koskaan yrittänyt tukahduttaa minua tai kilpailla kanssani, saati viedä minulta isääni tai veljeni.

En myöskään tunnista tuosta kuvauksesta mitään suhteessa omaan tyttäreeni, omaan poikaani tai omaan aviomieheeni.

En ole onneksi törmännyt moiseen myöskään ystävieni äitisuhteissa.

Vierailija
5/7 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tytär ei kuulu siihen porukkaan eikä juuri edes tunne tai tiedä äitinsä tuttuja.

Mutta arvatkaas ketä persoonia siihen "hoviin" sitten kuuluukaan?

Vierailija
6/7 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saataisiin uusi juttu jota seurata kun Candykin on nyt loppu. Eikös tämmöisessä olisi mitään ainesta?

Pystyiskö mammat saamaan aikaiseksi sellaisen? Jos pystyisi niin aletaan kirjoittaan sitä täällä jossain ketjussa.

Mikä nimeksi hirmumammalle ja tyttärelle? Minkäikäisistä aloitetaan? Olisko äiti, joku joka ei ole vielä täysin kypsä äidiksi saatuaan tyttärensä?

Vierailija
7/7 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko sä ap kirjoittaa kirjan aiheesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä