Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antaisitteko erossa10v. lapsen isälle asumaan

Vierailija
16.01.2013 |

jos lapsi itse haluaisi sitä. Lapsella hyvä ja kunnollinen isä. Lapsi ikävöi isäänsä kun on minulla ja on sanonut että haluaa muuttaa isänsä luo. Mitä tekisitte?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta luultavasti antaisin. Lapsen hyvinvoinnistahan tuossa on kyse ja siinä pitää oma suru ja halu jättää taka-alalle.

Vierailija
2/22 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi ratkaisu. Vaikka kova paikka minulle.

Lapsen isä pystyisi myös taloudellisesti huolehtimaan paremmin lapsesta. Minä pystyn tarjoamaan pelkästään perustarpeet. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ratkaisu, mutta varaudu siihen että sut leimataan huonoksi äidiksi ja saat selitellä sitä joka käänteessä.

Vierailija
4/22 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäsihän on sitten kiinni miten paljon tämän jälkeen poikaa huomioit. Olisiko poika luonasi viikonloppuja, vai miten? Voithan ottaa myös esim yhden arkitapaamisen viikonloppujen lisäksi.

Vierailija
5/22 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ratkaisu, mutta varaudu siihen että sut leimataan huonoksi äidiksi ja saat selitellä sitä joka käänteessä.

Vierailija
6/22 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä muita muutoksia lapsi ei varmaan osaa ajatella.

Vierailija
7/22 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuisivat 1km päässä,ja sopimus olisi että tapaamisia saisi olla vaikka joka päivä. Poika saisi tulla koska haluaisi. ap

Vierailija
8/22 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonoksi äidisi! Isällä ja pojalla yhteiset harrastukset ym jutut. Isä halukas ottamaan pojan luokseen asumaan, poika isälle tosi tärkeä. ap

Vierailija
9/22 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästäisin hänet sinne missä hänellä on paras olla.

Jos vain haluaisn käyttää lasta vallan välineenä ja kostaa isälle, niin en päästäisi lasta

Onnentyttö

Vierailija
10/22 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin vaan että jos lapsi alkaa myöhemmin ajatella että hylkäsin hänet. Sydäntä särkee, mutta lapsen parasta ajatellen toimin. ap

Vierailija
11/22 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai äidillä mitään diktaruurimaista valtaa ole omia lasta automaattisesti itselleen.

En tietenkään "antaisi" hetken mielijohteen perusteella muuttaa, mutta jos lapsi ymmärtäisi, että kyseessä on kauaskantoinen pysyvä ratkaisu...

Olisi tuhansia asioita, jotka tulisi ottaa huomioon, koulu, kaverit, suku, harrastukset jne..

Vierailija
12/22 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutte noin lähekkäin? Miksei voi asua luonasi ja käydä isän luona vaikka joka päivä, olla yötä jne.Tilanne voi muuttua, jos isä löytää naisystävän ym. Pidän äitiä vanhanaikaisesti luotettavampana vaihtoehtona. En kuitenkaan paheksuisi missään mielessä.

Vierailija
13/22 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen etua on AINA ajateltava. Jos isällä asuminen on lapsen etu ja lapsi vielä itse sitä haluaa niin hommassa ei ole mitään epäselvää.

Tuo on tietysti kipeä paikka, äidille. Mutta muistakaa: JOKAISESSA erossa toinen vanhempi joutuu AINA tähän samaan tilanteeseen eli "luopumaan" lapsesta. Yleensä, se on isä ja sehän on monen naisen mielestä vähempiarvoinen menetys...

Teet ap ihan oikean ratkaisun - varmasti tekee kipeää, mutta muista aina sydämessäsi, että teet kuitenkin oikein. Muiden mielipiteillä voit heittää vesilintua.

Vierailija
14/22 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän mahdollisuus saada lapsi luokseen on näköjään riippuvainen äidin armosta.

Vierailija
15/22 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän mahdollisuus saada lapsi luokseen on näköjään riippuvainen äidin armosta.

Kirjoitin viime vuonna täällä avauksen että äiti ei anna lapsen muuttaa isälleen vaikka lapsi haluaa niin heti lynkattiin ja pidettiin äidin puolia.

Vierailija
16/22 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika on jo iso poika. Ei sun tarvi sanoa että poika asuu isällään, kun saa aina tulla sun luokse kun haluaa. Musta olet hyvä äiti. Mulla kaksi poikaa ja tiedän kyllä kuinka tärkeää heille on isä, kun he ovat kaikki poikia niin kuin kuopus sanoi ja heillä samanlaiset

kalsaritkin. Mun pojat on 9v. ja 11v.

Toivon todellakin ettei me erota koskaan. En kestäisi olla erosta mun myyryläisistä ja en todellakaan ole varma haluaisivatko pojat asua mun vai isän kanssa.

Isällä hyvät tulot ja mulla pienet tulot.

Harrastuksiin voit viedä sinäkin, jos yhteistyö sulla ja miehelläsi sujuu.

Vierailija
17/22 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se joka rakastaa toimii rakkaansa parhaaksi.

Onnentyttö

Vierailija
18/22 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos isä on hyvä isä, lapsi toivoo isän kanssa asumista, ja saisit edelleen paljon tavata lasta, en laittaisi vastaan.

Vierailija
19/22 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ihanne ratkaisuahan ei ole, miten olisi vuoroasuminen?!

Vierailija
20/22 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös muita tapoja olla hyvä vanhempi, kuin pitää lapsi kirjoilla osoitteessaan. Voitte tavata paljon, 10v osaa soittaa, tekstata, mailata, tulla oma-aloitteisesti käymään kun haluaa.