Mikä on pahin "rikos"/laittomuus minkä olet tehnyt? :)
Minä laitoin pienenä karkkia lapaseen eli olen varas. Jäin kyllä kiinni ja sain rangaistukseni.
Kommentit (91)
Nuorena hiukan kannabista, siis käyttöä, ja aikuisena enää lieviä ylinopeuksia. Eikä toistaiseksi edes sakkoja mistään.
Minäkin olen myös varas, olen varastanut pajunoksia, sammalta ja jäkälää metsästä kysymättä maanomistajan lupaa.
Olen sukulaisteni kanssa väärinkäyttänyt kotitalousvähennystä, itse en ole tosin saanut siitä hyötyä, mutta sukulaiseni ovat hyötyneet muutamia tuhansia euroja.
Olen tietysti myös lataillut vertaisverkoista elokuvia, TV-sarjoja ja musiikkia.
Minäkin olen myös varas, olen varastanut pajunoksia, sammalta ja jäkälää metsästä kysymättä maanomistajan lupaa.
Minä olen jopa hakenut kiuaskivet hylätystä sorakuopasta.
Näitä täällä pääosin mainittuja on ollut. Lievä ylinopeus, väärin pysäköinti, metrossa pummilla ajaminen. Olen varastanut työpaikalta toimistotarvikkeita ja joskus nuorena esim. lasin ravintolasta. Punaista päin on tullut käveltyä ja varmastikin pyöräiltyä vastoin sääntöjä. Olen etuillut jonoissa ja mennyt kerran pummilla rockfestivaaleille.
Minä olen jopa hakenut kiuaskivet hylätystä sorakuopasta.
Minä olen vienyt käytetyt kiuaskivet hylättyyn sorakuoppaan. Ethän vain löylyttele minun vanhoilla kivillä?
Siis polttanut pilveä. Ja poltan välillä vieläkin.
näitä joka lähtöön eri elämänalueilta.
Paras ylinopeus on 170km/h yli rajoituksen.
joku antaa nettivintin poliisille ja ip ositteet saadaan selville. En nyt itse jaksa tehdä ilmoa mutta yleensä teen kun on kyse lasten pahoinpitelystä tai laposta.
joku antaa nettivintin poliisille ja ip ositteet saadaan selville. En nyt itse jaksa tehdä ilmoa mutta yleensä teen kun on kyse lasten pahoinpitelystä tai laposta.
Löysennä pipoa. Ei tämä nyt noin vakavaa voi olla.
pakkaus oli mennyt rikki.
Sitten toisen kerran varastin esiteininä tutulta yhden pienen lelun, sekä aikaansain ikävän ja perusteettoman huhun eräästä tytöstä.
Varastin myös omasta säästöpossustani rahaa (isä antanut talletusta varten 10 mk) ja ostin koko rahan edestä karkkia ja jätskiä.
Kaikki nämä tein murrosikäisen kapina vuosina.
Lisäksi join alkoholia alaikäisenä, n. 16-vuotiaasta lähtien kun alettiin bilettämään kavereiden kanssa.
Olen ollut lievästi päihtyneen kuskin kyydissä pienen matkan.
Olen ostanut alaikäiselle alkoholia parikymppisenä.
Olen polttanut satunnaisesti (bilettäessä) tupakkaa kun olen ollut alaikäinen.
Olen lintsannut muutamia kertoja koulusta.
Olen valehdellut vanhemmilleni ja opettajille.
Olen kopioinut läksytehtävät ja luntannut kerran kokeissa.
Olen valehdellut miehelle ostosten hinnoissa.
Olen kerran lyönyt lastani avokämmenellä pyllylle ja tukistanut kerran, kun koko päivän kiukutellut ja meinasi vaarantaa henkensä vaikka kiellettiin juoksemasta.
Ylipäätään kaikki em rikolliset tekoni olen tehnyt nuorena murrosikäisenä! Lukuunottamatta tuota tukistus- pyllylle lyömisjuttua.
Älä nyt ilmianna, pliis! Meillä on ollut mieskin lomautettuna, jos joudun vankilaan niin saan varmaan loparit töistä ja joudutaan myymään asunto :(
T: Pajunkissoja, sammalta, jäkälää ilman maanomistajan lupaa pöllinyt
kerran nuorena varastin (en toiste, tuli niin huono omatunto) ja parikymppisenä uin nakuna suihkulähteessä (yöllä) mikä varmaan on joku siveellisyysrikos tms. Kumpi noista lie pahempi, riippuu ehkä keltä kysyy :)
ja kerran polttanut pilveä (ei vaikuttanut mitenkään).
kerran nuorena varastin (en toiste, tuli niin huono omatunto) ja parikymppisenä uin nakuna suihkulähteessä (yöllä) mikä varmaan on joku siveellisyysrikos tms. Kumpi noista lie pahempi, riippuu ehkä keltä kysyy :)
olen ollut omenavarkaissa, ja myöskin pöllinyt luonnosta ajopuun, sekä sammalta (kaupungin metsää).
Joskus nuorena olin kännissä kaupungilla ja kuseksin housut kintuissa yleisellä paikalla.
Lisäksi olen paskonut luontoon.
Mä olen ilmeisesti kunnon kriminaali kun olen syyllistynyt oikeastaan kaikkiin täällä mainittuihin tekoihin. Tässä mun lista:
- varastanut kaupasta ja yksityisiltä henkilöiltä, matkustanut pummilla junassa ja ratikassa, pettänyt ilman kumia, varastanut joulukuusia toisten metsistä, tehnyt tihutöitä ja varastanut rakennustyömailta, paskattanut koiraa kaduille ja pihoille, ajanut autolla ylinopeutta, punaisia päin ja kaatokännissä (kaikki tosin eri kerroilla), kurittanut lapsia, valehdellut sinne sun tänne, nuorena aiheuttanut merkittävää vahinkoa tulitikkuleikeillä, onneksi jäämättä kiinni. Firman kirjanpidossa pientä filunkia. Antanut poliisille väärän todistajanlausunnon ja harrastanut salakatselua tirkistelemällä ihmisten koteihin pimeällä. Lukenut toisten kirjeitä, varastanut vanhemmilta viinaa nuorena, samoin ostanut sitä alaikäisenä ja diilannut sitä alaikäisille kavereille.
Muuten olen kyllä ihan mukava kaveri. Ja mies, jos ei joku sitä jo oivaltanut.
Moni rikos on vanhentunut ja varmaan poliisi alkaa jotain omenavarkautta selvittelee jonkun sekopäisen palstamamman vinkin perusteella :D
Nuorena useita erilaisia huumeisainerikoksia. Edellisestäkin on aikaa jo 15+ vuotta ja osasta jäin kiinnikin. Nettipoliisit voivat sitten tulla hakemaan minut :)
Kason viittä-kuutta tv-sarjaa lataamalla niiden uudet jaksot heti näyttämistä seuraavana päivänä Pirate Baystä, kun en jaksa odotella, että ne puolen vuoden päästä näytetään varttia vaikka yksitoista kanavalla 75.
Moraalisesti pahinta on varmaan valehtelu tiukoissa tilanteissa ja syyn vierittäminen toisten niskoille.