Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pahin "rikos"/laittomuus minkä olet tehnyt? :)

Vierailija
16.01.2013 |

Minä laitoin pienenä karkkia lapaseen eli olen varas. Jäin kyllä kiinni ja sain rangaistukseni.

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin 14-vuotias, menin yksin Citymarkettiin ja pöllin sieltä kolmet bikinit. En yhtään tajua tänä päivänä, miksi niin tein tai miten uskalsin edes?

Minä toin samanikäisenä itänaapurista lätkäkassillisen vodkaa. En tajua miten uskalsin.

Enkä tajua miten sain sen lastin kannettua, ei mitään muistikuvaa, vaikka ihan selvä olinkin.

Nyt varmaan päädyn Siperiaan tuon kolmenkymmenen vuoden takaisen tapahtuman johdosta. Ryssän helvetti odottaa :/

Vierailija
22/91 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en en en en en en en en en en en en en en en en ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin elintarvikekaupassa töissä ja sieltä tuli sitten otettua omaan taskuun tavaraa monta vuotta.

Enkä jäänyt kiinni.

Vierailija
24/91 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylinopeushan on seuraamuksiltaan moneen muuhun rikokseen verrattuna tosi paha.

esim.turpaan voi ylinopeussakoilla lyödä ketävaan:)

Vierailija
25/91 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ehdottomasti isoin rikos oli Intiassa pilven ostaminen ja polttelu. Intian lainsäädäntö on järjettömän tiukka huumeissa, ja häkkiä olisi heilunut, jos kiinni olisi jäänyt. Sakot huumeista ovat myös aivan tähtitieteellisiä.

Suomessa olen kalastanut (vielä vahingossa!) kieltoalueella ja saanut siitä seitsemän päiväsakkoa. Se on pahin rikokseni josta olen jäänyt kiinni.

Muuten on tullut oltua kiltisti:)

Vierailija
26/91 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku antaa nettivintin poliisille ja ip ositteet saadaan selville. En nyt itse jaksa tehdä ilmoa mutta yleensä teen kun on kyse lasten pahoinpitelystä tai laposta.

takia en voi kertoa, rikokseni eivät ole vielä vanhentuneet

Vierailija
27/91 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tämä ei ole hymiö-asia.

Olen läimäyttänyt lastani. :(

Vierailija
28/91 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran väänsin tortut hesen vessan lattialle. Kyllä kuumotti

Vierailija
29/91 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka. Olen kaapo 7v keravalta. Mikä on marihuana

Vierailija
30/91 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka. Olen kaapo 7v keravalta. Mikä on marihuana

Vierailija
31/91 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2013 klo 16:20"]

Mä olen ilmeisesti kunnon kriminaali kun olen syyllistynyt oikeastaan kaikkiin täällä mainittuihin tekoihin. Tässä mun lista:

- varastanut kaupasta ja yksityisiltä henkilöiltä, matkustanut pummilla junassa ja ratikassa, pettänyt ilman kumia, varastanut joulukuusia toisten metsistä, tehnyt tihutöitä ja varastanut rakennustyömailta, paskattanut koiraa kaduille ja pihoille, ajanut autolla ylinopeutta, punaisia päin ja kaatokännissä (kaikki tosin eri kerroilla), kurittanut lapsia, valehdellut sinne sun tänne, nuorena aiheuttanut merkittävää vahinkoa tulitikkuleikeillä, onneksi jäämättä kiinni. Firman kirjanpidossa pientä filunkia. Antanut poliisille väärän todistajanlausunnon ja harrastanut salakatselua tirkistelemällä ihmisten koteihin pimeällä. Lukenut toisten kirjeitä, varastanut vanhemmilta viinaa nuorena, samoin ostanut sitä alaikäisenä ja diilannut sitä alaikäisille kavereille.

Muuten olen kyllä ihan mukava kaveri. Ja mies, jos ei joku sitä jo oivaltanut.

[/quote]

Pyh! Et kuitenkaan ole tappanut ketään? 

Vierailija
32/91 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kavaltanut rahaa ja saanut siitä myös tuomion.

Nuorempana välitin huumeita. En siis itse käyttänyt tai myynyt mutta koska olin ns. kiltti tyttö enkä poliiseille tuttu, suostuin välikädeksi korvausta vastaan. Eli vein huumeet myyjältä ostajalle. Suostuin myös säilyttämään huumeita kotonani jos tilanne alkoi näyttää siltä, ratsia myyjien kotiin olisi todennäköinen.

En kyllä tiedä, saisiko noista edes tuomiota ja jos saisi niin minkälaisen.

Vierailija
33/91 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2013 klo 16:20"]

ja harrastanut salakatselua tirkistelemällä ihmisten koteihin pimeällä.

[/quote]

Hui, tää oli paha! Piti ihan tarkistaa että onhan meillä verhot kiinni :D

Vierailija
34/91 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastin päiväkodistani 2 hamahelmeä koska olivat niin kauniita. :( Tein korun jossa oli omia helmiäni, ja ne 2 hamahelmeä ja vein sen sinne päiväkodin pihalle.:( Kadun vieläkin että edes otin ne 2 helmeä. Onneksi en enää löytänyt niitä koskaan. :D olis tullu raumat tapahruneest:-S NE MUUT HELMET OLIN REPINY MUN KAUNIISTA PAIDASTANI JA KADUN VIELÄKIN!! :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:(:(:(

Vierailija
35/91 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessa ajoin parikin kertaa kännissä skootterilla ja kokeilin hamppua myös sen pari kertaa. En tiedä kumpi on pahempi kun nykyisin halveksin sekä huumeiden käyttäjiä että rattijuoppoja enemmän ku mitään muuta.

Vierailija
36/91 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentuna: pöllin kaupasta karkkia yms. kun kaveri yllytti. Harrastin seksiä 15v. sakkolihan kanssa (olin itse 16v.) Lähikiskan kassaneiti myi mulle teininä olutta ja tupakkia jota tietty myin kavereille.

Aikuisena: oon parkkeerannut monesti väärin (työssäni saan parkkeerata käytännössä minne vaan joten siviilissä aina unohdan) ja aika monet sakot oon ottanut. 

Ei mun syntejä mutta olen tietoinen: exäni oli ylläpitäjänä yhdellä hyvin laittomalla sivustolla. Onneksi en tiedä edes sivuston nimeä eikä se ole käsittääkseni enää toiminnassa (laitonta latausta).

Vierailija
37/91 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpäs on tekosiveää porukkaa.. kukaan ei tunnusta ajaneensa esim maistissa, vaikka tutkimusten mukaan noin joka toinen on näin tehnyt.. tosin ei kiinni jääneenä..  jotenkin eniten palstoilla lynkataan ''rikosta'', jonka tod näköisesti itse kuitenkin suorittanut jäämättä kiinni.. kukaanhan ei selvänä ajaisi kännissä ;)

Vierailija
38/91 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ole tehnyt mitään rikollista, mutta toivon aina elämäni tuhonneen "ystävän" kuolemaa. En tunne siitä syyllisyyttä. Itse en ikinä haluaisi tehdä mitään rikollista, mutta olisin kiitollinen, jos joku tappaisi sen valehtelevan ämmän.

Vierailija
39/91 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkorodutuksen arvosteleminen valkoisena miehenä. Lapsena joitakin muita tulkinnanvaraisia juttuja. 

-Mies 29v-

Vierailija
40/91 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne aineet on kutakuinki kaikissa muissa maailman maissa laillisia paitsi Suomi ja Ruotsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi