Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pahin "rikos"/laittomuus minkä olet tehnyt? :)

Vierailija
16.01.2013 |

Minä laitoin pienenä karkkia lapaseen eli olen varas. Jäin kyllä kiinni ja sain rangaistukseni.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttanut pilveä kahdesti, teininä näpistänyt karkkia, lonkeroa, limpparia yms., ajanut ylinopeutta (oliskohan pahin että ajoin 100km/h 60km/h-alueella, kyseessä siis kotini lähellä kulkeva hiljainen tienpätkä), ajanut punaisia päin, ajanut kävelytiellä pyörällä, ollut kertomatta sossulle saamistani käteisvaroista ja yhdestä 60€ suuruisesta palkasta (sossun asiakkuus oli loppumassa). Ainoa mistä olen jäänyt kiinni on ajaminen kävelytiellä pyörällä, sain 20€ sakon.

Vierailija
82/91 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksenne, etteivät tekijänoikeusrikkomukset koskaan vanhene, joten poliisia varmaan kiinnostaa kovastikin muutaman henkilön ip:t täältä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toin 80% viinaa Suomeen.

Alaikäisenä.

Vähän jännitti tullissa.

Vierailija
84/91 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en en en en en en en en en en en en en en en en ...

Tuota joutsenjuttua en pysty ymmärtämään

Joutsenensyöjä ilmoittautuu!

Siis saa varastaa, käyttää huumeita, välittää alkoholia alaikäiselle, mutta mökkirantaa terrorisoivaa joutsenta ei saisi kolkata hengiltä ja syödä.

Ihmettelen!

Vierailija
85/91 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokaiinin ja kannabiksen hallussapito ja käyttö, useita pahoinpitelyitä, vahingontekoja, näpistyksiä.

Muutamasta olen jäänyt kiinni ja paru tuomiota plakkarissa ja taas odottelen haastemiestä. Eikä tätä ikinä kukaan musta uskoisi. Akateeminen äiti, asiantuntijana työelämässä, velaton omistusasunto ja blaa blaa asiat kunnossa. Hyvä avioliitto, mies tietää nämä kuviot, kuten myös läheisimmät ystäväni.

Vierailija
86/91 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonut alkoholia ala-ikäisenä.

16-vuotiaana hallussapitänyt alkoholia ja väkeviä.

Polttanut tupakkaa ala-ikäisenä.

Hallussapitänyt tupakkaa ala-ikäisenä..

Vierailija
87/91 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lex Karpelaa latasin anime-sarjoja, mutta vain niitä, joita ei oltu Euroopassa vielä lisensioitu, joten jos vielä yrittäisivät periä to-maksuja, niin eipä onnistuisi :)

Vähän ot:sta itse asiaan. Vanhentuneita kaikki, joten uskallan kertoa.

Lapsena: kaverin yllyttämänä varastin tikkarin lähikaupasta. En sitä koskaan maksanut. Kaveri pölli useamman, minä uskalsin vain yhden. Oltiin molemmat tosin alle 15v ja tästä on parikytä vuotta aikaa.

Teininä: Ainoa rikos teininä oli ylinopeus moottoritiellä samana kesänä kun sain ajokortin. 130km/h kun nopeusrajoitus oli se kesäinen 120km/h.

Aikuisena: Ammatti sellainen, jossa mitään vakavampaa ei saa olla, joten kaasujalka on kevyt ja olen tarkka jopa parkkeerauksesta, liioitellun varovaista, juu. Tosin, olen syyllistynyt muutamaan rikkeeseen, joista en ole jäänyt kiinni, ja viimeisestäkin on aikaa viitisen vuotta. Olen nimittäin kävellyt muutaman kerran päin punaisia. Erehdyksessä tosin (esim Tampereella en muistanut että oli valot siinä kohtaa. Kyseessä siis se bussi"asema" siinä hämeentiellä).

Vierailija
88/91 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen ollut lievästi päihtyneen kuskin kyydissä pienen matkan."

"Olen valehdellut."

Voi vtun idiootti :D Tässä ketjussa puhutaan RIKOKSISTA.

Vierailija
89/91 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään ihmeitä.. kaikkiha on joskus varastanu jonku omaisuutta tai kaupast mun mielest ihanormaalii mut itse teen sitä jatkuvasti enkä piittää seurauksista (vaikka koitan kaiken järjen muklaan toimia normisti nii ainaku haluun jotai ni otan suosiolla, enkä ees kadu tekojani..) varastamisen lisäks oon kiristäny ja joutunu poliisin luo et jippii. et jos joku osaa kertoo miten saada tää loppuu ni vois kertoo, kosk ois kiva elää sellast elämää mis poliisit ei tunne nimeltä..!!!

Vierailija
90/91 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kontturin_3likkoi kirjoitti:

ei mitään ihmeitä.. kaikkiha on joskus varastanu jonku omaisuutta tai kaupast mun mielest ihanormaalii mut itse teen sitä jatkuvasti enkä piittää seurauksista (vaikka koitan kaiken järjen muklaan toimia normisti nii ainaku haluun jotai ni otan suosiolla, enkä ees kadu tekojani..) varastamisen lisäks oon kiristäny ja joutunu poliisin luo et jippii. et jos joku osaa kertoo miten saada tää loppuu ni vois kertoo, kosk ois kiva elää sellast elämää mis poliisit ei tunne nimeltä..!!!

Kärsi tekojesi seurauksista, paskaläjä. Olet kaiken ansainnut!

Vierailija
91/91 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä täällä pääosin mainittuja on ollut. Lievä ylinopeus, väärin pysäköinti, metrossa pummilla ajaminen. Olen varastanut työpaikalta toimistotarvikkeita ja joskus nuorena esim. lasin ravintolasta. Punaista päin on tullut käveltyä ja varmastikin pyöräiltyä vastoin sääntöjä. Olen etuillut jonoissa ja mennyt kerran pummilla rockfestivaaleille.

Ja mistähän lähtien etuilu on ollut laitonta? :"D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi