Arabit teki aseellisen ryöstön Sipoossa
Moniculttuuri on riccaus
http://yle.fi/uutiset/bussi_ryostettiin_aseella_uhaten_sipoossa/6453395
Kommentit (14)
Suomessa tekee muut kuin arabit. Mikset ole tehnyt avauksia niistä?
suomalaispojat ajatti taksin jonnekin peräkuuseen ja ryntäsi karkuun maksamatta? Eikä ollut alunperinkään tarkoitus maksaa kyytiä...
Mutta niinhän se on, Suomessa ei ollut yhtään rikosksia ennenkuin arabit löysi tän maan.
Jos henkilöllä on Jasser Arafat huivi, niin ei se vielä tee hänestä Jasseria.
Sama tuossa, jos huivi on arabi tyylinen, niin ei se tee ryöstäjästä arabia.
Sä et ole tosissas, ap. Kukaan ei voi olla oikeesti noin urpå.
XD
Mutta niinhän se on, Suomessa ei ollut yhtään rikosksia ennenkuin arabit löysi tän maan.
Suomessa ei ollut myöskään raiskauksia, kotiväkivaltaa, insestiä, puukotuksia, perhesurmia tai sossutukien väärinkäyttöä ennen mamuja. Alkoholismiin arabit eivät sattuneesta syystä varmaankaan ole syyllisiä.
kun katsoo Varustelekan, se armeijatavaraliike, huivien myyntilukuja.... eli tuskin menevät arabeille....
Jos puhutaan arabihuivista niin eiköhän käyttäjä ole arabi
Mulla on palestiinalaishuivi, enkä silti ole palestiinalainen. Mulla on myös alpakkahuivi, enkä silti ole alpakka. Silkkihuivikin löytyy, eikä se tee minusta silkkiäistoukkaa.
Joillakin on haaremihousut, mutta ei kukaan silti luule heidän asuvan haaremissa. Tai kellohame, vaikka eivät ole aina ajoissa. Pieruverkkareita käyttävä av-mamma ei välttämättä kärsi ilmavaivoista.
Joko todistin, että vaatteiden kutsumanimet eivät kerro mitään kantajastaan?
Suomessa tekee muut kuin arabit. Mikset ole tehnyt avauksia niistä?
nyt puhutaan tästä somalin tekemästä törkeästä aseellisesta ryöstöstä.
Ei näköjään saisi...
joku sika kehtas mainita että mamut rötöstelee ja sillee. vankilaan moineen pilkkaaja.
Ei näköjään saisi...
Mulla on villapaita, olenko lammas?
Ei näköjään saisi...
Mulla on villapaita, olenko lammas?
Ei tule tylsää kun avtä lukee.
Mäkin taidan olla nyt somppu tai arabi kun mulla on tuollaisia huiveja läjäpäin. Jesshh.
suomalaispojat ajatti taksin jonnekin peräkuuseen ja ryntäsi karkuun maksamatta? Eikä ollut alunperinkään tarkoitus maksaa kyytiä...