Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitteko lastenne pelata Mass Effect- videopelejä?

Vierailija
16.01.2013 |

Otsikko.

Itse en antaisi, ihan vaan viitaten erääseen tuoreeseen surutapahtumaan johon tämä peli oli voimakkaasti osallisena.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mieluummin niitäkin kuin jotain väkivaltaista avaruusooppera paskaa... Noi sotapelit perustuu sentään realistiseen maailmaan. Mass Effect on turhaa mielikuvitushömppää.

Itse olen 80 luvun kasvatti.

Itse 9 vuotiaana katsoin k-18 leffoja aivan innoissani.

esim. Terminator & Terminator 2 ja vähän vanhempana alien & aliens oli lemppareitani. Harmi että tälläisiä viihdepläjäyksiä ei enään tehdä.

Onneksi kaverini on ottanut neuvosta vaarin ja nyt näyttää k-18 leffoja 10-12v velipuolille.

Suosittelisin itse Battlefield 3 -peliä. Jättäisin nämä paskat Call of Duty pelisarjan nykytuotokset hyllyyn. Battelfield 3 on kunnon sotapeli. Kehittää pelitemponsa kautta kolmiulotteista näköä ja reaktiokykyä. Aseiden kehittäminen on mielekästä koska aseista voi muokata loputtomia variaatioita.

Mikä on parempaa kun losauttaa vastustajapuolen ihmispelaajaa tehokkaalla pumppuhaulikolla rintaan tai ajaa 40 -tonnisella vaunulla yli.

Älä ruoki trolleja

Vierailija
2/56 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhaa mielikuvitushömppää.

Niin myös on jokainen lukemasi kirja, katsomasi elokuva, seuraamasi TV-sarja ja pelaamasi videopeli.

Sotapelien realistisuudesta voisin väitellä, mutta jätän väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mass Effect on turhaa mielikuvitushömppää.

Ihan yhtä aitoa scifi on kuin kaikki muukin fiktiivinen tarinankerronta (0%), eli roskaa puhut.

Vierailija
4/56 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se K-18 -leima ole siinä huvin vuoksi, tarinassa kun tosiaan käsitellään ikäviä asioita, jotka eivät lapsille sovi.

Ai miksikö aikuisetkaan tahtoisivat pelata sitten tuollaista noin synkkää peliä? Fiktion ei tarvitse olla aina onnellista, ei elokuvistakaan oleteta että kaiken pitäisi olla aina positiivista ja että hyvikset voittavat aina. Tai siis varmaan joku AV-mamma tahtoo tuollaista, mutta aito elokuvaharrastaja tietää paremmin.

Vierailija
5/56 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan ovat kartuttaneet lisää kielitaitoa. Hienoja pelejä, muodostavat mukaansatempaavan tarinan.

Vierailija
6/56 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan ovat kartuttaneet lisää kielitaitoa. Hienoja pelejä, muodostavat mukaansatempaavan tarinan.

Mikä siinä aivottomassa räiskinnässä on hienoa? "tarinassa" jossa pelaaja saa itse päättää tappaako tuhansia viattomia vai antaako heidän elää? Ihmeellistä Jumalan leikkimistä.

Vierailija
7/56 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä aivottomassa räiskinnässä on hienoa? "tarinassa" jossa pelaaja saa itse päättää tappaako tuhansia viattomia vai antaako heidän elää? Ihmeellistä Jumalan leikkimistä.

niin kokeilepa Civilizationia.

Vierailija
8/56 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka ihan oikeasti itse pelaisit esimerkiksi 5-10 tuntia kyseisiä pelejä?

Muistaakseni pelisarja on K18, joten... se soveltuu yli 18-vuotiaille.

Vierailija
9/56 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en heille noita ostaisi. Iän riittäessä ostakoot itse.

Ostaisin mieluummin vaikka gta:t yms. muita jos K-18 pelejä pitää saada.

Vierailija
10/56 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pakota.

Vierailija
11/56 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ikärajoja pelien suhteen. Ei se pikseliukkojen räiskiminen rauhallisista lapsista muunlaisia tee. Jos olisi lapsilla jotain ongelmia aggression kanssa, voisin rajoittaa, mutta kun ei todellakaan ole vaan ovat semmoisia rauhallisia lukutoukka-nörttihissukoita.

Tällä hetkellä pelaavat lapset Far Cry 3:a, sitä ennen meni Assassin's Creed 3. Samoja pelejä pelaan itse sitten aina kun lapset on pelanneet läpi, on hauskaa :)

Vierailija
12/56 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotias. Käsittääkseni pelissä keskitytään seksisuhteisiin, joita voi muodostaa kenen tahansa kanssa, sukupuolesta tai lajista riippumatta! Eli tappamista ja seksiä koko peli.

Kolmosessa myös tapetaan viattomia lapsia.

Jos vaikka ihan oikeasti itse pelaisit esimerkiksi 5-10 tuntia kyseisiä pelejä?

Muistaakseni pelisarja on K18, joten... se soveltuu yli 18-vuotiaille.

Vierailija
13/56 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaita ovat ne, jotka eivät ikärajoista piittaa. EI NIITÄ HUVIKSEEN SÄÄDETTY !!!

Tiedän Far Cryt ja asasin creedit! Veri lentää jokainen sekunti eikä juonessa ole mitään syvyyttä. MIKSI PELIEN TEOsSA EI KESKITY JUONEEN VAAN SIIHEN AIVOTTOMAAN TAOOAMiSEEN?

Meillä ei ole ikärajoja pelien suhteen. Ei se pikseliukkojen räiskiminen rauhallisista lapsista muunlaisia tee. Jos olisi lapsilla jotain ongelmia aggression kanssa, voisin rajoittaa, mutta kun ei todellakaan ole vaan ovat semmoisia rauhallisia lukutoukka-nörttihissukoita.

Tällä hetkellä pelaavat lapset Far Cry 3:a, sitä ennen meni Assassin's Creed 3. Samoja pelejä pelaan itse sitten aina kun lapset on pelanneet läpi, on hauskaa :)

Vierailija
14/56 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat rauhallisia ja luokkansa parhaimmistoa

Vierailija
15/56 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotias. Käsittääkseni pelissä keskitytään

Eli et ole pelannut itse? Arvasinhan. Et voi tehdä kattavaa analyysia yhteensä 150-tuntisesta pelikokemuksesta seuraamalla 10 minuuttia sivusta jonkun toisen pelaamista.

Vierailija
16/56 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te pelin vastustajat näette tässä?

Vierailija
17/56 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se siitä viisastu.

Vierailija
18/56 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko.

Itse en antaisi, ihan vaan viitaten erääseen tuoreeseen surutapahtumaan johon tämä peli oli voimakkaasti osallisena.

No anna tietenkin hänen pelata sitä. Osta koko trilogia ja muista kertoa, seksikohtaiukset ovat tylsiä ja loppu täyttä naalinpaskaa

Vierailija
19/56 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin lapseni olen kasvattanut siten että he tietävät mikä on oikein ja mikä väärin, ja sen mikä on oikean maailman sekä virtuaalimaailman ero. Helvetin suuri luottamus teillä on lapsiinne ja sitä kautta omiin kasvatustaitoihinne.(?)

Vierailija
20/56 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos päähenkilö on olevinaan niin "hyvis", niin miksi ei tehnyt kaikkensa tuon lapsen pelastamiseksi?!

Reaktio on nykyihmisten tyyliin "poissa silmistä, poissa mielestä" tai " Onpa surullista voivoi"

Mitä te pelin vastustajat näette tässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan