Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HAASTE: Poista tänään Facebookista YKSI "kaveri" !!!

Vierailija
16.01.2013 |

Varmaan melkein kaikilla on Facebookissa joku kaveri jonka kanssa ei ole minkäänlaisissa tekemisissä, esim. serkun entinen tyttöystävä tms. Tänään on hyvä poistaa yksi tällainen kaverilistalta.

Minä poistin yhden tällaisen. Lähdetkö mukaan haasteeseen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä lisään yhden

Vierailija
2/12 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yksi löytyy jota ei olis koskaan halunnutkaan mut ei kehdannut kieltäytyä kaverikutsusta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tartu tähän haasteeseen.

Vierailija
4/12 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

poista, en ole kerännyt turhia "fb-kavereita", että saisin mahdollisimman ison määrän kasaan. Ei ole yhtään sellaista, jonka kanssa en haluaisi olla tekemisissä muutenkin.

Vierailija
5/12 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvasinkin et tääl on typillisiä av-vastauksia, just et ei mulla vaan ole yhtään turha kaveria :).

Mulla oli 54 kaveria, mut mä innostuin poistamaan nyt niistä kaksi. Ne ei taatusti edes huomaa et poistin ne kun ovat vain enemmän kiinnostuneita omista asioistaan ja et saavat niille yleisöä.

Vierailija
6/12 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on hyvä poistaa tällainen kaveri? Itsehän minä ja sinä olet halunnut ottaa sellaisia kavereita sinne.

Minusta on fb:n yksi hyvä puoli just se, että tulee jollain lailla oltua yhteyksissä sellaistenkin kanssa, joiden kanssa ei muuten tule pidettyä yhteyttä.

Vierailija
7/12 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikäs facebookin idea juuri ole se, että sitä kautta voi olla tarvittaessa, vaikka sitten harvoinkin yhteydessä vähän kaukaisempiinkin tuttuihin.

Asetuksistahan voi sitten säätää, jos haluaa, että omat kuvat ja muut ei näy kaikille.

Kummallinen olet ap. Ja vielä "haaste" :)

Vierailija
8/12 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse poistella ketään, he voivat poistaa minut jos haluavat.

Vierailija
9/12 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvasinkin et tääl on typillisiä av-vastauksia, just et ei mulla vaan ole yhtään turha kaveria :). Mulla oli 54 kaveria, mut mä innostuin poistamaan nyt niistä kaksi. Ne ei taatusti edes huomaa et poistin ne kun ovat vain enemmän kiinnostuneita omista asioistaan ja et saavat niille yleisöä.

Jos nyt todellakin kaikki noin 1000 kaveriani ovat sellaisia, joiden kuulumisia seuraan mielelläni, eikä mahdollisuuksia muunlaiseen yhteydenpitoon juurikaan ole?

Vierailija
10/12 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvasinkin et tääl on typillisiä av-vastauksia, just et ei mulla vaan ole yhtään turha kaveria :).

Mulla oli 54 kaveria, mut mä innostuin poistamaan nyt niistä kaksi. Ne ei taatusti edes huomaa et poistin ne kun ovat vain enemmän kiinnostuneita omista asioistaan ja et saavat niille yleisöä.

Väheksyminen, irvailu, oman erinomaisuuden korostus - niin tyypillistä av:tä.

Vierailija
11/12 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

poista, en ole kerännyt turhia "fb-kavereita", että saisin mahdollisimman ison määrän kasaan. Ei ole yhtään sellaista, jonka kanssa en haluaisi olla tekemisissä muutenkin.

Enkä siis lähde haasteeseen mukaan. Mulla on vain kolmisenkymmentä fb-kaveria, mutta jokaikinen on oikeasti tärkeä.

Vierailija
12/12 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde. Ei mulla kaikki ole niin tärkeitä, mutta ei niistä haittaakaan mulle ole.

Ja jos poistaisin "ei tärkeät", mulle ei jäis enää kuin yhden käden sormilla laskettava määrä.