Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko suostunut peppuseksiin vain siksi, että mies haluaa sitä?

Vierailija
15.01.2013 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mulle riittäis ihan "normaali" seksi, enkä peppuseksiä todellakaan kaipaa. ehkä jännitän liikaa, se ei tunnu yhtään hyvältä vaan todella epämiellyttävältä. mutta miehen mieliksi joskus suostun siihen, ehkä pari kertaa vuodessa tyyliin. mikäs siinä. kompromisseja puolin ja toisin, kyllä hänkin tekee kaikenlaista minun pyynnöstäni.

Vierailija
2/8 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin oli. Silloin oli parikin miestä, jonka kanssa kokeiltiin, koska noita miehiä kiinnosti. Nuo miehet kuitenkin osasivat myös lämmitellä, toinen erittäin hyvin. Lämmittely on kuitenkin kaiken a&o. En kyllä haluaisi itse lukea jostain survovista kännikokeiluista, joissa tulee verta.

Tuon toisen miehen kanssa taas minua sattui liikaa ja piti jättää leikki kesken. Että minusta anaaliseksiä kokeiltaessa voi tulla kaikenlaisia kokeiluja ja tuntemuksia, se ei ole heti "ihanaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein vuoden. Kesän jälkeen en ole persettä antanut, muutenkaan en enää tunne samaa vetoa mieheeni koska olen menettänyt luoton häneen.

Vierailija
4/8 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on muru, älä anna.

Vierailija
5/8 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta heti kun hain kaulimen, miehen into lopahti.

Vierailija
6/8 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Nyt mies hölisee koko ajan kuinka peppu on niin ihana yms. ja jos kerran kahdessa kuussa saa kakkoseen tuikata, on asiasta aivan haltioissaan ja hieroo mun jalkoja joka ilta siihen asti kunnes taas saa :D. Ei huono diili musta :D.

Vierailija
7/8 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Nyt mies hölisee koko ajan kuinka peppu on niin ihana yms. ja jos kerran kahdessa kuussa saa kakkoseen tuikata, on asiasta aivan haltioissaan ja hieroo mun jalkoja joka ilta siihen asti kunnes taas saa :D. Ei huono diili musta :D.

hieroo kaksi kuukautta jalkoja, jotta saisi ees kerran ykköstä sen kahden kuukauden aikana.

Ei huono diili minusta.

Vierailija
8/8 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieroo kaksi kuukautta jalkoja, jotta saisi ees kerran ykköstä sen kahden kuukauden aikana.

Ei huono diili minusta.

Painu vittuun, sinua ei tule ikävä vaikka kuolo korjaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän