Great. Mummi tahtoo viedä lapsenlapset kylpylään
vaikka ei suostu edes käymään sellaisessa uimahallissa, missä lapsenlapset tahtoisivat käydä. Väen vängällä pitää mennä aina sellaiseen, missä ei ole lapsille mitään tekemistä. Molempiin halleihin on yhtä pitkä matka. Ja lapset ovat itsekin ääneen ihmetelleet, miksi siellä tylsässä pitää käydä.
Kommentit (27)
Ilmeisesti et ole ollut mt-ongelmaisen kanssa tekemisissä?
ei ap
vertailun vuoksi;
minun lapsilla on 1 mummo ja isoisä täysin autettavissa
tapaaminen on sitä että mennään katsomaan heitä vanhainkotiin
Onneksi lapseni ovat kunnonn ihmisiä ja lähteävät mukisematta. Voi joskus olla vähän tylsääkin.jopa pelottavaa
ei minunkaan lapset halua mennä hiekkalaatikkoon istumaan ilman leluja. Joo toki siinä voi kieriskellä ja liata vaatteet, heittää hiekkaa sinetänne MUTTA on siellä helvatun paljon hauskempaa hiekkalelujen kanssa;-)
Kerroppa mulle onko Suomessa sellaisia kylpylöitä missä ei ole otettu lapsia huomioon. Siellä on ainakin allasvalikoimaa, varmasti liukumäki tai kaksi ja porealtaat, suihkulähteet yms. Joten Miksi lapsesi eivät viihtyisi ? jos he haluavat vain Serenan kaltaiseen paikkaan missä on monia mäkiä ja kamala älämölö niin vie sinne itse. Mummi varmasti haluaa vähän rauhallisempaa menoa ja suotakoon se hänelle. Sanot niille lapsille että on kohteliasta joskus totetuttaa mummin toiveita ja joskus varmasti he saavat mummilta periksi kun nätisti pyytävät eivätkä näytä hapanta naamaa joka asiassa. Yksi päivä poissa omien kavereiden luota ja viettää sen vanhuksen kanssa, onko se paljon pyydetty ? Heillä sentään on mummi vielä, entäs kun tulee se päivä että häntä pitää käydä vain kotona tai sairaalassa katsomassa kun ei enää muuhun pysty ??
Eli mihin kylpylään ovat menossa? Mun mielestä kaikissa kylpylöissä on lapsille vaikka mitä.
Eli peräänkuulutan vielä sitä vanhempien ihmisten kunnioittamista mikä oli vielä muutama vuosikymmen itsestään selvyys, heitä kuunneltiin.
Mummi sentään haluaa ottaa lapset mukaan.
mistä se kumpuaa. Mitä äitisi on tehnyt väärin kun sanot häntä huonoksi äidiksi.
Tässä on selkeästi kysymys sinun ja äitisi välisistä suhteista. Ilmeisesti lastesi peneseä asenne mummoaan kohtaan on kasvatuksella aikaansaatua.