Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kivaa teille on tapahtunut tänään?

Vierailija
20.12.2012 |

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten on kaikki mennyt ihan pieleen. No, siksi söinkin suklaata.

Vierailija
2/33 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin eka ja sen jälkeen olen maannut sohvalla ja sylkenytkattoon, ja kävin naapurissa kylässä. Tuo keskimmäinen oli kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nipin napin bussiin. Jouduin juoksemaan ja olin aivan varma että myöhästyn. Seuraavaa olisi joutunut odottamaan puoli tuntia -16 asteen pakkasessa. Olin helpottunut kun kerkesin :)

Vierailija
4/33 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojalle juuri sellaisen kylpytakin mitä olen halunnut (hintaan 2,50e!), ja itselleni äitiysfarkut 2,50e ja äitiysfarkkuhame 3e =D

Vierailija
5/33 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten juttelin toisen ihanan ystävän kanssa puhelimessa. Ja sain suloisen viestin työkaverilta.

Vierailija
6/33 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa ihastelin taitavaa ja kaunista tytärtäni.

Lapsi toi myös kotiin kuvaamataidon kerhossa tehtyjä töitä ja ne oli aivan upeita! Yllätyin iloisesti. Aion kehystää muutaman tauluksi.

Töissä ei ollut ihan tappomeininki, sekin oli kivaa.

Lisäksi söin kinuskikakkua, vaikkakin siitä tuli morkkis.

Vierailija
7/33 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kävi. Ostin sipsejä. Kaupasta palatessa bussi tuli juuri kun ehdin pysäkille ja vältyin palelluttamasta sekä itseäni että ostamiani vihanneksia!

Vierailija
8/33 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luokkani onnistui esityksessään. Yhteislaulut kajahtivat myös hienosti. Kompakti, kiva juhla.

Vierailija
9/33 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummini tuli auttamaan joulusiivouksessa ja saatiin todella siistiä aikaan :) Sain viettää lasten kanssa koko päivän (alkuviikon olen totutellut työelämään pitkän tauon jälkeen), sain kuulla että mies palaa huomenna ajoissa viikon työreissulta ja appiukko kutsui meidät joulupäiväksi syömään :) siinäpä kaikkea mukavaa tänään

Vierailija
10/33 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vain siivonnut, laittanut ruokaa, huomannut ja hoitanut kihomato-ongelmaa (tuossa toisessa viestissä kerroinkin), käynyt kaupassa ymymym..

Mieli on ollut jostain syystä energinen, jaksava ja hassun iloinen arkisista askareista ja kihomadoista huolimatta =))

Elämä on maistunut tänään hirveän hyvälle kaikkinensa!

Vierailija
11/33 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi, 5v, järjesti nukelleen syntymäpäiväjuhlat :)

Vierailija
12/33 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sairaslomaa vaikken olekkaan oikeastaan sairas, löysin täydellisen joululahjan isälleni.

Vierailija
13/33 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekipäs höpöä :)

Vierailija
14/33 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kaupungilla ruuhka-aikaan yhden naisen joka oli paskonut hirveät ripulit valkosiin farkkuihinsa ja oli tietenkin ihan hirveen nolo ja hädissään. Nauroin sille päin naamaa oikeen kunnolla ja haukuin vielä paskahousuksi :D :D :D

Vierailija
15/33 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kaupungilla ruuhka-aikaan yhden naisen joka oli paskonut hirveät ripulit valkosiin farkkuihinsa ja oli tietenkin ihan hirveen nolo ja hädissään. Nauroin sille päin naamaa oikeen kunnolla ja haukuin vielä paskahousuksi :D :D :D

Hyvän mielen itselle? Muille? Varma voittajaolo kun menet nukkumaan ja muistelet päivääsi?

Vierailija
16/33 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi keksin itse yhden tosi hauskan lahjan, joka varmasti ilahduttaa saajaa. Ja parhaillaan on feta-pinaattipiirakka uunissa.

Vierailija
17/33 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olin odottamassa suojatiellä, että pääsisin yli, kun autoja meni niin paljon, enkä yleensä viitsi röyhkeästi änkeä eteen, varsinkaan kun ne menee niin kovaa.

Rekka hiljensi ja päästi yli, hymyilin koko loppumatkan. Pieni asia, mutta silti.

Vierailija
18/33 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"puurojuhla" ystäville ja tuttaville, poikkesin siellä raskaan työpäivän jälkeen. En jaksanut olla kuin ehkä tunnin mutta silti oli mukavaa poiketa siellä.:)

Vierailija
19/33 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaset ripulit raikuvien töräysten kera että pönttö halkesi mutta kyllä helpotti ja nyt saan uuden vessanpöntön :)

Vierailija
20/33 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita hän keksi ennen nukkumaan menoa. Jäi hyvä mieli ja tyttökin nukahti lopulta levollisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän