Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa mitä sanotte, mutta kyllä pata-ainespussit ovat yksi arkiruoan pelastus!

Vierailija
15.01.2013 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska, ketju menee just niin kuin aaveella menee. Täällä ei mikään yllätä.

Oikeassa elämässä mammat istuu koneella päivät pitkät ja tekee patapusseista safkaa äkkiä, ennen kuin äijä tulee kotiin.

Mutta tänne kuuluu kirjoittaa, että hyh hyh, minä teen vain puhdasta luomuruokaa :D

Oi ei, olenko viettänyt aaveella liikaa aikaa kun osaa jo ennustaa, miten ketjut menevät ja mitä niihin vastataan :)

Mutta mikäs siinä, jos WT-mamma syö WT-miehensä ja WT-pentujensa kanssa WT-ruokaa.

Vierailija
22/30 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeita ja helppoja arkiruuan pelastuksia ovat munakas, tuorepasta + lisukkeet, nuudelivihannessekoitus- valmista 5 minuutissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan karmean makuisia, en syöttäisi edes koiralla, hyi yök!

Kuten joku sanoi jo, olen siitä samaa mieltä, että pakastevihannekset ovat arkiruoan pelastus!

Pussimuonat vois tunkea syvälle suohon. Anteeksi vaan.

Vierailija
24/30 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan karmean makuisia, en syöttäisi edes koiralla

koska en ole vuosiin syönyt (en ole mikään puhtaan luomuruoan nimeen vannoja, ei vaan ole tullut ostettua), mutta minäkään en koiralle syöttäisi. Vaikka perhe kyllä syö toisinaan eineksiä ja ties mitä lisäainesotkua, mutta koiralle kyllä ostetaan ja tarjotaan aina kunnon lihaa ja tehdään kasvissoseet yms.! =D

Voi mun laps'parat...

Vierailija
25/30 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten koskaan ole maistanut:D En siis ole mitenkään puolivalmisteita vastaan, ne varmasti helpottavat arkea. Mutta itse vaan en koskaan ole maistanut.

- 21v

Vierailija
26/30 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Namia! Ja varsinkn urheilevan perheen hyvä ruoka ennen treenejä

Vierailija
27/30 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken katoin sitä hyllyä kaupassa kun ajattelin, että pitää ostaa jotain hätävaraa kaappiin. Vilkasin, että ne kaikki pussit maksaa yli 2 euroa, mikä on mun mielestä paljon vaan riisistä, kuivista herneistä ja mausteista. Italianpataa ei tehnyt mieli vaikka on se ihan ok makuista, muut joita en ole maistanut näytti pahoilta. En sit ostanut mitään niitä.

Musta ne samasta hyllystä löytyvät paistetut nuudelit pussissa on hyviä. Siitä tulee ok yhden hengen ateria sellaisenaan, perheelle olen joskus tuunannut aterian lisäämällä lihasuikaleita, wokvihanneksia ja sieniä.

Mitä muuta pidätte hätävarana kaapissa? Mies tykkää niistä pasta-aterioista, itse en.

Vierailija
28/30 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kerran, aivan järkyttävää! Tosi voimakasta, väkevää ja suuta poltti tuntikausia ruoan jälkeen.

Siis lisäainemössöä jossa liikaa mausteita ja minä

kuitenkin laimensin mössöä lisäämällä itse keitettyä riisiä.

Vierailija
29/30 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne, en tiedä miksi.Siksi en niistä usein tee.

Vierailija
30/30 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lapsille antaisi kyllä kuin poikkeustapauksessa, tyyliin purjehduksella tms. missä ruokaa on hankala tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme