Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tälle vuodelle 6 lomamatkaa tiedossa.

Vierailija
15.01.2013 |

Ihanalla aiheella pääsen taas sohaisemaan.

Happy

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nauttia ja olla kahden miehen kanssa.

Vierailija
22/29 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee kokonaan irti kaikesta.

Koti- ja työympyröistä. Saa nauttia ja olla kahden miehen kanssa.

jonka lapset ovat päiväkodissa loma-aikoinakin. Tästä on ollut lehdissäkin puhetta, kun aikuiset tarvitsevat lomaa lapsistaan. Ja lapsilla ei ole lomaa ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sulla on lomaa, jos tulevan 11 kk:n aikana meinaat olla 6 kertaa viikon poissa töistä? Ja työkaverit kiittää :D

Vierailija
24/29 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee kokonaan irti kaikesta.

Koti- ja työympyröistä. Saa nauttia ja olla kahden miehen kanssa.

jonka lapset ovat päiväkodissa loma-aikoinakin. Tästä on ollut lehdissäkin puhetta, kun aikuiset tarvitsevat lomaa lapsistaan. Ja lapsilla ei ole lomaa ollenkaan.

Lapsilla on ollu kunnon lomat pk:sta ja koulusta.

Eikä noi nyt mitään natiaisia enää ole.

Vanhimmat 23 ja 25. Nuorin 17.

Happy

Vierailija
25/29 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona on ihana olla. Autolla ajelen kesälomalla jonnekin 100 kilometrin päähän, käyn kirkossa ja hautausmaalla, juon kahvit ja ajan takaisin.

Vierailija
26/29 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sulla on lomaa, jos tulevan 11 kk:n aikana meinaat olla 6 kertaa viikon poissa töistä? Ja työkaverit kiittää :D

Olen itse pomo. Päätän omista lomistani.

Ei työkaverit valita, eikä kiitä. Lomaa pidän vuodessa noin 12 viikkoa.

Happy

Vierailija
27/29 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vasta kolme ulkomaanreissua. Kesästä eteenpäin ei ole vielä mitään. Varmaan ainakin yksi reissu tulee.

On se reissaaminen tosi kivaa!

matka on jo tehty (viikko), kesällä 23 pv eurooppaa kiertämään ja ensitalvelle tarkoitus varata 12 pvn matka aasiaan. Enempään ei lomat riitä:( Ehkä joku viikonloppureissu miehen kanssa lisäksi.

Vierailija
28/29 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona on ihana olla. Autolla ajelen kesälomalla jonnekin 100 kilometrin päähän, käyn kirkossa ja hautausmaalla, juon kahvit ja ajan takaisin.

Ja sitten oli se toinen vastaaja, joka viihtyy kotona, ja reissussa vaan rähjääntyy. Olen se vastaaja, joka kertoi olleensa ulkomailla viimeksi v. 1991, ja ei halua enää ikinä lähteä. Sittenhän meitä on muitakin, ja mä kun olin luullut olevani Suomen ainoa. Lohduttavaa.

Hyviä reissuja sulle kuitenkin, Ap! Ne reissaa, ketkä siitä tykkää ;)

Vierailija
29/29 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta. Mieheni kanssa ollaan viimeiset 4 vuotta reissattu kaikki lomat ja useita pidennettyjä viikonloppuja vuodessa. On käyty Neitsytsaaret, Hawaiji, Miamissa, shanghaissa, Hong Kongissa, Singaporessa, Nykissä ja Afrikassa safarilla :) ja reissattu ympäri Eurooppaa. Aah, kyllä niitä reissuja on ihanaa muistella ja reissussa pystyi irtautumaan kaikista työasioista. Nyt hoidellaan pientä vauvaa kotona ja olen iloinen että reissattiin ennen lapsia. Nyt voi rsuhoittua kotona ja lähteä sitten taas reissuun kun lapsikin siitä nauttii. Ihania matkoja sinulle!