THL: EU:ssa jyllää kolme virustyyppiä!! Ota tai jätä!
Talven influenssakausi on alkanut Suomessa!
Lue tätä http://www.terveysfoorumi.fi/index.php?topic=39.0
.
Kommentit (28)
En voi ottaa nyt koska mä oon tosi kipeä..ois pitänyt ottaa ennen :/
muista flunssa ja influenssa on kahta eri asiaa :)
ettei maailmassa ole flunssaa?
jotka luulevat että flunssa ja influenssa ovat sama sairaus?
Älkää sekoittako influenssaa ja flunssaa
Yrittäkää nyt jaksaa kirjoittaa influenssa jos tarkoitatte influenssaa ettekä flunssaa. Flunssa ja influenssa ovat eri sairauksia.Puhekielessä ei tarvita pilkun n*ssijoita ja viilaajia.
Flu mikä flu. Kohta tarvii varmaan sanoo Bird vai Swine. Ja sekin vielä kuolleella kielellä latinaksi.
Ja on ihan sama onx niinq joku syöpä tai mahatauti, on sitä niinq kuiteski toooosi kipee.
Olen 40, reilusti ylipainoinen nainen. Oli flunssaa, kuumetta, melkein hourailuun asti. 3 päivää kesti pahinta ja sen jälkeen helpotti, tosin pitkään oli vielä väsynyt ja loppu.
Mutta, kaikenkaikkiaan, vaikka kuuluin ylipainon mukaan riskiryhmään, ei se tauti kuolemaksi ole. Ei edes lähellä. Kurjaa mutta ei tappavaa. Ja jos saan sen taas niin ei voi mitään, sitten tulee. Rokotetta en enää hae nykytiedän mukaan kuinka paljon haittoja sillä voi olla kun ei tutkita kunnolla.
Perusterve ihminen säilyy kyllä hengissä.
Joka vuosi suomessakin kuolee influenssaan ihmisiä, aika montakin, jopa satoja. Suurin osa niistä on jo valmiiksi infektiopotilaita, sairaita, vanhoja ihmisiä, sairaalassa olevia, kuoleman rajamailla muutenkin.
Kun puhutaan H3N2:sta, kyseessä ei ole tavallinen nuha joka keatää muutaman päivän!!
että erillaisia viiruksia on 48 kappaletta erillaisia liikkellä
rokotteen sisältämä taudinaiheuttaja on edelleen infektiokykyinen..