Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AUTTAKAA! Lapseni haukkuu minua läskiksi,idiootiksi ja tyhmäksi.Mitä teen?

Vierailija
15.01.2013 |

Sanoo esim:että et jaksa juosta,kun olet niin läski. Sitten haukkuu muilla sanoilla myös. Puhuu kokoajan miesten pippelistä. Lapseni äsken itki hysteerisenä ja sanoi,että äiti auta minua. En saa näitä asioita pois päästäni. Haluan,vaikka sairaalaan kesään saakka,että saan unohdettua nämä tyhmät asiat.Mitä siis voin tehdä? Lapseni ei ole aikaisemmin ikinä puhunut minulle noin tai muuta pippeli juttuja. Tai on,mutta normaalilla rajalla(pimppi ja pippeli,heh,he juttuja tarhassa). Olen niin avuton. Tämä on nyt kestänyt noin 2 kuukautta ja koko ajan pahenee:(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHME KASVATUS NYKYAIKANA.

Vierailija
2/18 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on periytyvää ja sen kyllä huomaa NIIN !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/18 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo esim:että et jaksa juosta,kun olet niin läski. Sitten haukkuu muilla sanoilla myös. Puhuu kokoajan miesten pippelistä. Lapseni äsken itki hysteerisenä ja sanoi,että äiti auta minua. En saa näitä asioita pois päästäni. Haluan,vaikka sairaalaan kesään saakka,että saan unohdettua nämä tyhmät asiat.Mitä siis voin tehdä? Lapseni ei ole aikaisemmin ikinä puhunut minulle noin tai muuta pippeli juttuja. Tai on,mutta normaalilla rajalla(pimppi ja pippeli,heh,he juttuja tarhassa). Olen niin avuton. Tämä on nyt kestänyt noin 2 kuukautta ja koko ajan pahenee:(

Takaisin saa vain hyvällä käytöksellä!

Vierailija
5/18 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/18 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko mahdollista että joku mies on yrittänyt käyttää tai käyttänyt lasta seksuaalisesti hyväkseen :( Kyllä siinä alkaa nopeasti oireilu ja pippelipuheet varmasti :( Yritä kysyä lapselta tarkemmin, josko jotain tällaista olisi tapahtunut!

Vierailija
7/18 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen läsnä.Lapsi ei käy missään yksin. Eskarissa on päivisin. ap

Vierailija
8/18 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin soittaa terveyskeskukseen jos lapsi pääsisi juttelemaan,vaikka psykologille. Onkohan tuo huono idea? ap

Vierailija
9/18 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin soittaa terveyskeskukseen jos lapsi pääsisi juttelemaan,vaikka psykologille. Onkohan tuo huono idea? ap

Vierailija
10/18 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Opiskele, jos muuten et järkeä saa kalloosi.

Siinä ohjeet.

Vierailija
11/18 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteys Facebookiin - jospa sieltä löytäisit ratkaisut.

Tai osta lisää sidukkaa, irtareita ja katsele lisää mieliohjelmiasi TV:stä.

T: ILE

Vierailija
12/18 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs tyhmä? Mitäs jos lapsesi onkin oikeassa?

Kokeile että laihdutat ja sitten menet kansalaisopiston itsensäsivistämis-kursseille ja muutenkin opiskelet, että sinusta tulee viisaampi.

Vierailija
13/18 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja asiasta kannattaa soittaa terveyskeskuksen psykologille. Lapsi tietää sanovansa asioita, joita ei saisi, mutta kokee pakottavan tarpeen silti sanoa ne ääneen. Lohduta lasta ja sano, että ne ovat vain ajatuksia ja niille voi sanoa höpöhöpö.

Vierailija
14/18 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

entuudestaan.ap

Vierailija
15/18 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
16/18 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellasi on hätä. Ei tee ilkeyttään esim. Tourette oireyhtymä. Ota yhteys neuvolaan.

Vierailija
17/18 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin kyllä eskarin open (tms henkilökunnan) kanssa ovatko huomanneet höpöpuheita tai sellaista lasten keskuudessa. On paljon mahdollista, että toiset lapset tai joku heistä puhuu rumia ja/tai käyttäytyy muuten levottomasti. Selvittäisin myös kiusatuksi joutumisen mahdollisuuden. Lastasi voi ahdistaa se, ja purkaa sen noin.

Vierailija
18/18 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi,että ei ole vielä vakava tilanne,kun kestänyt niin vähän aikaan. Ihanaa,että täällä tuli myös asiallisia vastauksia. Kyllä ainakin jollain on vielä sydän paikallaan.ap