AUTTAKAA! Lapseni haukkuu minua läskiksi,idiootiksi ja tyhmäksi.Mitä teen?
Sanoo esim:että et jaksa juosta,kun olet niin läski. Sitten haukkuu muilla sanoilla myös. Puhuu kokoajan miesten pippelistä. Lapseni äsken itki hysteerisenä ja sanoi,että äiti auta minua. En saa näitä asioita pois päästäni. Haluan,vaikka sairaalaan kesään saakka,että saan unohdettua nämä tyhmät asiat.Mitä siis voin tehdä? Lapseni ei ole aikaisemmin ikinä puhunut minulle noin tai muuta pippeli juttuja. Tai on,mutta normaalilla rajalla(pimppi ja pippeli,heh,he juttuja tarhassa). Olen niin avuton. Tämä on nyt kestänyt noin 2 kuukautta ja koko ajan pahenee:(
Kommentit (18)
Se on periytyvää ja sen kyllä huomaa NIIN !
Sanoo esim:että et jaksa juosta,kun olet niin läski. Sitten haukkuu muilla sanoilla myös. Puhuu kokoajan miesten pippelistä. Lapseni äsken itki hysteerisenä ja sanoi,että äiti auta minua. En saa näitä asioita pois päästäni. Haluan,vaikka sairaalaan kesään saakka,että saan unohdettua nämä tyhmät asiat.Mitä siis voin tehdä? Lapseni ei ole aikaisemmin ikinä puhunut minulle noin tai muuta pippeli juttuja. Tai on,mutta normaalilla rajalla(pimppi ja pippeli,heh,he juttuja tarhassa). Olen niin avuton. Tämä on nyt kestänyt noin 2 kuukautta ja koko ajan pahenee:(
Takaisin saa vain hyvällä käytöksellä!
onko mahdollista että joku mies on yrittänyt käyttää tai käyttänyt lasta seksuaalisesti hyväkseen :( Kyllä siinä alkaa nopeasti oireilu ja pippelipuheet varmasti :( Yritä kysyä lapselta tarkemmin, josko jotain tällaista olisi tapahtunut!
Aina olen läsnä.Lapsi ei käy missään yksin. Eskarissa on päivisin. ap
Ajattelin soittaa terveyskeskukseen jos lapsi pääsisi juttelemaan,vaikka psykologille. Onkohan tuo huono idea? ap
Ajattelin soittaa terveyskeskukseen jos lapsi pääsisi juttelemaan,vaikka psykologille. Onkohan tuo huono idea? ap
Laihduta.
Opiskele, jos muuten et järkeä saa kalloosi.
Siinä ohjeet.
Ota yhteys Facebookiin - jospa sieltä löytäisit ratkaisut.
Tai osta lisää sidukkaa, irtareita ja katsele lisää mieliohjelmiasi TV:stä.
T: ILE
Entäs tyhmä? Mitäs jos lapsesi onkin oikeassa?
Kokeile että laihdutat ja sitten menet kansalaisopiston itsensäsivistämis-kursseille ja muutenkin opiskelet, että sinusta tulee viisaampi.
ja asiasta kannattaa soittaa terveyskeskuksen psykologille. Lapsi tietää sanovansa asioita, joita ei saisi, mutta kokee pakottavan tarpeen silti sanoa ne ääneen. Lohduta lasta ja sano, että ne ovat vain ajatuksia ja niille voi sanoa höpöhöpö.
Lapsellasi on hätä. Ei tee ilkeyttään esim. Tourette oireyhtymä. Ota yhteys neuvolaan.
ensin kyllä eskarin open (tms henkilökunnan) kanssa ovatko huomanneet höpöpuheita tai sellaista lasten keskuudessa. On paljon mahdollista, että toiset lapset tai joku heistä puhuu rumia ja/tai käyttäytyy muuten levottomasti. Selvittäisin myös kiusatuksi joutumisen mahdollisuuden. Lastasi voi ahdistaa se, ja purkaa sen noin.
Sanoi,että ei ole vielä vakava tilanne,kun kestänyt niin vähän aikaan. Ihanaa,että täällä tuli myös asiallisia vastauksia. Kyllä ainakin jollain on vielä sydän paikallaan.ap
IHME KASVATUS NYKYAIKANA.