Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On ihanaa olla vain yhden lapsen äiti

Vierailija
15.01.2013 |

Kaikki on niin helppoa ja on varaa harrastaa mitä haluaa,käydään usein ulkona syömässä,lapsi harrastaa musiikkiopiston muskaria maksaa 240€ vuosi ja alkaa pelaamaan jalkapalloa.Käydään huvipuistoissa,maksullisissa lasten tapahtumissa,tivoileissa yms on todella ihanaa olla yhden lapsen äiti.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan kuullut kenenkään ihmisen sanovan "onneksi olin ainut lapsi" oletko käsi sydämmellä sinä kuullut? Että joku olisi sanonut sen ilman naurahdusta ja aivan tosissaan?

62/72 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan kuullut kenenkään ihmisen sanovan "onneksi olin ainut lapsi" oletko käsi sydämmellä sinä kuullut? Että joku olisi sanonut sen ilman naurahdusta ja aivan tosissaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
64/72 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
65/72 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerskutaanko täällä nyt paljon lasten harrastukset maksaa :D

Vierailija
66/72 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, on sitä maailmassa kauheampiakin kohtaloita kuin olla ainoa lapsi :D että tuskinpa meidän tarvitsee niitä ainokaisia sääliä.

Vierailija
67/72 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut monesti onnellinen siitä, että olen ainut lapsi. Muista lapsena katselleeni hämmästyneenä ja pelästyneenä kavereiden rajujakin riitoja sisarustensa kanssa. Myöhemmin olen seurannut lähipiirissä sisarusten perintöriitaa, sekä hyvän ystäväni välien menetystä siskoonsa. Kaikki ovat olleet ikävää sivusta seurattavaa ja voin vain kuvitella kuinka kamalaa osallisille.

Vierailija
68/72 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että Suomessa on aika monta perhettä, joiden ensimmäisestä olisi tullut onnellisempi, kun olisi jäänyt ainokaiseksi..jos vanhemmilla olisi ollut aikaa, kiinnostusta ja välittämistä..on niitäkin, joiden ei todellakaan kannattaisi oman jaksamisensa takia hankkia kahta tai kolmea. 

Vierailija
69/72 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ainoa lapsi. Ja siksi halusin kolme lasta.

Vierailija
70/72 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin se oli ihanaa sen 5v kun oli vain yksi. Tiesin kuitenkin koko ajan haluavani lisää lapsia. Iso ikäero helpottaa elämää, nyt haaveilen kolmannesta. Minusta pikkulapsivaihe oli/on mun elämäni parasta aikaa (tiedän, että näin ei olisi ollut, jos olisin tehnyt lapset alle 3v ikäerolla), enkä olisi halunnut tyytyä kokemaan vain yhtä sellaista. Me pystymme myös tarjoamaan molemmille lapsille haluamansa harrastukset. Matkusteluun ei ole kyllä rajattomasti rahaa, mutta todennäköisesti kun lapset ovat isompia ja molemmat taas töissä niin ihan riittävästi.

Mutta ihmiset ovat erilaisia ja arvostavat tietty eri asioita.

Vierailija
71/72 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vasta ihanaa on kun ei ole ainuttakaan kakaraa kitisemässä. Saa elää vielä vapaammin kuin sen yhden kanssa.

Vierailija
72/72 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 12:32"]

Veikkaan, että Suomessa on aika monta perhettä, joiden ensimmäisestä olisi tullut onnellisempi, kun olisi jäänyt ainokaiseksi..jos vanhemmilla olisi ollut aikaa, kiinnostusta ja välittämistä..on niitäkin, joiden ei todellakaan kannattaisi oman jaksamisensa takia hankkia kahta tai kolmea. 

[/quote]

Täällä yksi, viisi sisarusta ja varma olen että olisin ollut onnellisempi jos olisin ollut ainut lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän