Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei saakeli, löysin ekat harmaat hiukset!

Vierailija
14.01.2013 |

Ja ikää on vasta 28v.

On tämä masentavaa....

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli ekat harmaat jo 16vuotiaana =D

Värjäsinkin ahkerasti sitten sen jälkeen...

Kun 28vuotiaana tulin raskaaksi, sai hiusväreillä läträäminen jäädä, nyt olen 30v ja on muuten tumma thiukset, mutta harmaita raitoja siellä sun täällä...

Sukuvika muuten, serkkuni on minua 3v nuorempi, ja vielä enemmän harmaita, ollut jo pari vuotta.

Vierailija
2/8 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tämä tummien ihmisten kirous... Kolmekymppisenä oli jo ohimoilla harmaat suortuvat ja aloin värjäämään. Nyt 38-vuotiaana olisin jo ihan hopeanharmaa, jos en värjäisi kerran kuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ilmestyi ekat harmaat jo 26-vuotiaana... monta vuotta tukassa oli vain muutama yksittäinen harmaa mutta nyt 32-vuotiaana niitä on yhtäkkiä tullut läjäpäin lisää. Päälaki on jo ihan harmaa.

Mikä raflaavinta, en edes värjää tukkaani. Olen muuten itseäni nuoremman näköinen joten harmaa tukka tuo minusta ihan hauskan kontrastin ulkonäköön. Väri se harmaa on siinä missä muutkin värit :)

Vierailija
4/8 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka harmaa 29 vuotiaana kun sain esikoiseni, 8v myöhemmin sain kuopukseni ja olen harmaantunut hetkessä, ohimoila paljon siellä täällä muutenkin, pakko värjätä. Sukuvika. Onneksi on näköjään muitakin.

Vierailija
5/8 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-vuotiaana.

Vierailija
6/8 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo 43, enkä ole vielä löytänyt. Onkohan näköni vain niin huono, etten näe niitä.

Vierailija
7/8 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo 43, enkä ole vielä löytänyt. Onkohan näköni vain niin huono, etten näe niitä.

Olen 42

Vierailija
8/8 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen 31 ja harmaat on edelleen yksittäisiä. Nypin niitä pois, jos suuremmin häiritsee, yleensä ne häviää sinne jonnekin. Ei ne enää masenna, mutta tiedän tunteen.

Tukka on tumma, joten selvästi ne erottuu jos esiin pääsevät, mutta vielä en ole alkanut värjäämään. Ei siitä montaa vuotta vielä ole, kun värjäyskierteestä pääsin eroon ja opin pitämään luonnollisesta väristäni. Periksi en anna!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi