Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauva ei tee muutakuin huuda

Vierailija
14.01.2013 |

En jaksa kohta enää, vauva nyt 2kk eikä se ole elämänsä aikanut ollut hetkeäkään tyytyväinen!!! en jaksa enää tota jatkuvaa huutoa :(

Lääkärissä on käyty, sieltä mitään apua saanut, mitä mä teen !!!

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle suositeltiin jo sairaalassa Almiron Peptiä. Kokeile sillä ja jos auttaa, käytä viikko-kaksi. Sitten voit kokeilla taas tavallista korviketta. Jos itku alkaa uudelleen, palaat Almiron Peptiin.

Mun yksi kaveri teki juuri näin, sai helpotuksen pahimpaan aikaan ja sitten vauvan suolisto sai levätä ja kehittyä, ja sietikin ihan normaalisti maitoa. Aina ei ole kyse pysyvästä allergisuudesta, joskus vain suolisto ei ole riittävän kehittynyt sulattamaan näitä korvikkeita. Muutamakin viikko saattaa riittää.

Laktoosista johtuvat vatsavaivat tunnistin mun esikoisella siitä, että meni ihan selkä kaarelle, jäykäksi ja huusi kurkku suorana. Ja helpotusvaiheessa alkoi piereskellä. Tämä tapahtui vuoden iässä, sairaalan päivystyksessä lääkäri ei osannut sanoa mitään järkevää - lapsi huusi siis kolme tuntia kurkku suorana. Yksityislääkäri totesi oireen johtuvan laktoosista, ja laktoosittomalla ruokavaliolla huutoa ei ole ollut. (Esikoinen oli tissimaidolla 10 kk ikään asti ja joi sen jälkeen mukista vain vettä, ei koskaan maitoa tai korviketta. Tarhaan mentyään alkoi juoda maitoa, ja siitä alkoi kauheat iltahuudot, joiden takia siis mentiin sairaalan päivystykseenkin...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi