Kokemuskia purentakiskoista, kannattaako hankkia? Maksaa ilmeisesti n.200€
Kommentit (6)
Kiinnostaa minuakin, narkuttelen hampaita ja tulevaisuudessa ehkä joudun hankkimaan jos narskuttelu ei vähene. Hoidatko hampaitasi erityisesti? Onko mitään kikkoja vähentää narskuttelua ja mistä se johtuu?
On mulla siitäkin huolimatta leukalihakset aivan jumissa. Puren hampaita yhteen valveilla ollessanikin. Nytkin on niin jumissa ettei meinaa saada suuta kokonaan auki. Ja nivelet paukkuu. Eli ei se kisko mikään ihmeparantaja ole vaikka mulle sitä hankkiessa sanottiin, että se auttaisi leukalihasten jumittumiseen ynnä muuhunkin.
MUTTA kisko kuitenkin suojaa hampaita narskutuksesta johtuvalta kulumiselta, joten siksi se on kyllä erittäin hyvä.
kuluminen ja jopa halkeaminen (kuten minulla), joten on aika helppo päätellä, et onko toi hinta kuitekaan kallis. :/ Ja muista, ne ei siellä vessan kaapissa auta, niitä pitää myös käyttää, vaikka alkuun ällöttääkin!
Heti jos alkaa tuntua, että olen liikaa purrut hampaita yhteen ja hammas tai leuat kipeytyy, niin otan käyttöön. Mielestäni maksoin yksityisellä enemmän kuin 200€, ehkä lähemmäs 300€.
tosi hyvin. Hampaiden eroosio pysähtyi, ja hampaiden vihlominen loppui kokonaan. Samalla loppuivat myös päänsäryt.
purentakiskot yöllisen hampaiden narskuttelun takia. Hampaita vihloi todella paljon ennen kiskoja, kiskot auttaneet vihlontaan huomattavasti. Mulla tuli maksamaan kunnallisella noin 150E. Suosittelen.
Enään en edes osaisi nukkua ilman kiskoja, pari ekaa viikkoa oli hiukan hankalaa, ennenkuin niihin tottui.