Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joillekin paratiisi on jossain palmujen katveessa thaimaassa, mulle se on englantilainen puutarha

Vierailija
14.01.2013 |

Jos mulla olis rahaa, matkustaisin puutarhamatkalle, siellä kauniissa hyvin hoidetussa puutarhassa sieluni lepäisi ja tuntisin olevani paratiisissa. Jos minut lennätettäisiin johonkin kuumaan maahan jossa on rehevä kasvillisuus, pelkäisin koko ajan mitä elukoita sieltä lehvistöstä hyökkää kimppuuni, enkä hygieniasyistä uskaltaisi syödä tai juoda mitään. Rannalla itseni kärventämistä inhoan, minulle tulee auringon paahteessa huono olo melko nopeasti.

Olenko ainoa tälläinen outo? :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paratiisiin pääse ihan ilmaiseksi tuomiopäivän jälkeen, jos on tullut oltua kiltisti?

Vierailija
2/7 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

englantilaiset puutarhat ovat ihania, mutta niin ovat kyllä trooppisetkin puutarhat. Hyvin uskaltaa syödä tropiikissakin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/7 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai Skotlantiin. En voi myöskään maata auringossa, tulee huono olo ja palan alta aikayksikön jne. Minua kiinnostaa muutenkin tosi vähän olla ruskea. Mutta voi kun pääsisi vaikka sinne Skotlantiin!

Vierailija
5/7 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen tehnyt meillekin 20 ruusun ISON penkin.

Vierailija
6/7 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai Skotlantiin. En voi myöskään maata auringossa, tulee huono olo ja palan alta aikayksikön jne. Minua kiinnostaa muutenkin tosi vähän olla ruskea. Mutta voi kun pääsisi vaikka sinne Skotlantiin!

Mua kiinnostaa kaikki hienot linnat ja puutarhat, joku keski-euroopan matka jossa käydään "prinsessalinnoissa" olis tosi ihana! Paitsi jos pitää ajaa jotain kauheita vuoristoteitä, sit iskee pahoinvointi :(

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme