Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko hyvä päässälaskija?

Vierailija
23.03.2025 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 oikeen. 

Vierailija
2/16 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka noita is/me naiset idioottitesteja jaksaa tehdä? Joskus niitä koittanut ja aina olleet sellaisia että vain täysi imbesilli ei saa täysiä tulokseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuka noita is/me naiset idioottitesteja jaksaa tehdä? Joskus niitä koittanut ja aina olleet sellaisia että vain täysi imbesilli ei saa täysiä tulokseksi.

Minulla on mielestäni ollut kohtuullisen hyvä päässälaskutaito ja jouduin minäkin osaa noista aikani miettimään. Tai sitten on alkavaa dementiaa.

Vierailija
4/16 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä poskeenlaskija

Vierailija
5/16 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tällä hetkellä en näe yhtään päätä omani lisäksi.

Vierailija
6/16 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Tällä hetkellä en näe yhtään päätä omani lisäksi.

Päidenlaskija on eri asia kuin päässälaskija.

Vierailija
7/16 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi minä ja erittäin harvoin saan huonon tuloksen. Mikäli 12/12 on täydellinen tulos, saan yleensä 10. Jos 50/50 on täydellinen tulos, saan yleensä 45. REVI SIITÄ, oliko se imbesilli vai mikä silli ?

Vierailija
8/16 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

9/10 ensimmäinen meni väärin sen jälkeen keskityin vähän paremmin ja laskin rauhassa loput oikein.

Vierailija
9/16 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi minä ja erittäin harvoin saan huonon tuloksen. Mikäli 12/12 on täydellinen tulos, saan yleensä 10. Jos 50/50 on täydellinen tulos, saan yleensä 45. REVI SIITÄ, oliko se imbesilli vai mikä silli ?

no tein sitten vaihtelun vuoksi tämän testin. kaikki oikein, eikä edes 10 sekuntia tarvinnut viettää yhdenkään kysymyksen kohdalla. Valtaosa ajasta meni kysymyksen lukuun.

kyllä, jos näistä saa jotain muuta kuin kaikki oikein, ei ole kaikki muumit laaksossa.

Vierailija
10/16 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no tein sitten vaihtelun vuoksi tämän testin. kaikki oikein, eikä edes 10 sekuntia tarvinnut viettää yhdenkään kysymyksen kohdalla. Valtaosa ajasta meni kysymyksen lukuun.

kyllä, jos näistä saa jotain muuta kuin kaikki oikein, ei ole kaikki muumit laaksossa.

Voi kuule, Suomikin on täynnä ihmisiä, joilta ei prosenttilaskut tahdo onnistua, ei ainakaan ilman paperia ja kynää tai laskinta. Silti heistäkin suurin osa pärjää elämässään vallan mainiosti.

Vierailija
11/16 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko päissäänlaskijoita?

Vierailija
12/16 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko päissäänlaskijoita?

🙋 Minä usein innostun pikkuhönössä laskemaan jotain, esimerkiksi rahojani.

Vierailija
13/16 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. 10/10, tosi helppo.

Kun lapset olivat pieniä heidän suurinta hupiaan automatkoilla oli päässälaskutehtävät. Nyt lastenlapset ovat jo ennen kouluikää hyviä laskemaan. 

Ehdoton taito! 

Vierailija
14/16 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 oikeen. 

Sama

Vierailija
15/16 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäluokassani harvinaisen huono. Yleensäkin olen kehno matematiikassa ja erityisesti, jos en näe lukuja. Toisaalta nuoriin kaupanmyyjiin verrattuna loistava, eli pystyn laskemaan päässä prosenttialennukset ja takaisinrahat. He laskevat laskimella esim. 10%:n alennuksen.

Vierailija
16/16 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. 10/10, tosi helppo.

Kun lapset olivat pieniä heidän suurinta hupiaan automatkoilla oli päässälaskutehtävät. Nyt lastenlapset ovat jo ennen kouluikää hyviä laskemaan. 

Ehdoton taito! 

Katoava taito kuitenkin. Ei moni enää osaa ilman kännykän laskinta edes peruslaskuja prosenttilaskuista puhumattakaan.