Oletko hyvä päässälaskija?
Tee testi ja kerro tuloksesi.
Kommentit (16)
kuka noita is/me naiset idioottitesteja jaksaa tehdä? Joskus niitä koittanut ja aina olleet sellaisia että vain täysi imbesilli ei saa täysiä tulokseksi.
Vierailija kirjoitti:
kuka noita is/me naiset idioottitesteja jaksaa tehdä? Joskus niitä koittanut ja aina olleet sellaisia että vain täysi imbesilli ei saa täysiä tulokseksi.
Minulla on mielestäni ollut kohtuullisen hyvä päässälaskutaito ja jouduin minäkin osaa noista aikani miettimään. Tai sitten on alkavaa dementiaa.
Olen. Tällä hetkellä en näe yhtään päätä omani lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Tällä hetkellä en näe yhtään päätä omani lisäksi.
Päidenlaskija on eri asia kuin päässälaskija.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi minä ja erittäin harvoin saan huonon tuloksen. Mikäli 12/12 on täydellinen tulos, saan yleensä 10. Jos 50/50 on täydellinen tulos, saan yleensä 45. REVI SIITÄ, oliko se imbesilli vai mikä silli ?
9/10 ensimmäinen meni väärin sen jälkeen keskityin vähän paremmin ja laskin rauhassa loput oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi minä ja erittäin harvoin saan huonon tuloksen. Mikäli 12/12 on täydellinen tulos, saan yleensä 10. Jos 50/50 on täydellinen tulos, saan yleensä 45. REVI SIITÄ, oliko se imbesilli vai mikä silli ?
no tein sitten vaihtelun vuoksi tämän testin. kaikki oikein, eikä edes 10 sekuntia tarvinnut viettää yhdenkään kysymyksen kohdalla. Valtaosa ajasta meni kysymyksen lukuun.
kyllä, jos näistä saa jotain muuta kuin kaikki oikein, ei ole kaikki muumit laaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no tein sitten vaihtelun vuoksi tämän testin. kaikki oikein, eikä edes 10 sekuntia tarvinnut viettää yhdenkään kysymyksen kohdalla. Valtaosa ajasta meni kysymyksen lukuun.
kyllä, jos näistä saa jotain muuta kuin kaikki oikein, ei ole kaikki muumit laaksossa.
Voi kuule, Suomikin on täynnä ihmisiä, joilta ei prosenttilaskut tahdo onnistua, ei ainakaan ilman paperia ja kynää tai laskinta. Silti heistäkin suurin osa pärjää elämässään vallan mainiosti.
Vierailija kirjoitti:
Onko päissäänlaskijoita?
🙋 Minä usein innostun pikkuhönössä laskemaan jotain, esimerkiksi rahojani.
Olen. 10/10, tosi helppo.
Kun lapset olivat pieniä heidän suurinta hupiaan automatkoilla oli päässälaskutehtävät. Nyt lastenlapset ovat jo ennen kouluikää hyviä laskemaan.
Ehdoton taito!
Vierailija kirjoitti:
10 oikeen.
Sama
Ikäluokassani harvinaisen huono. Yleensäkin olen kehno matematiikassa ja erityisesti, jos en näe lukuja. Toisaalta nuoriin kaupanmyyjiin verrattuna loistava, eli pystyn laskemaan päässä prosenttialennukset ja takaisinrahat. He laskevat laskimella esim. 10%:n alennuksen.
Vierailija kirjoitti:
Olen. 10/10, tosi helppo.
Kun lapset olivat pieniä heidän suurinta hupiaan automatkoilla oli päässälaskutehtävät. Nyt lastenlapset ovat jo ennen kouluikää hyviä laskemaan.
Ehdoton taito!
Katoava taito kuitenkin. Ei moni enää osaa ilman kännykän laskinta edes peruslaskuja prosenttilaskuista puhumattakaan.
10 oikeen.