Tyylivinkkejä pitkälle, hoikalle naiselle!
Olisi tarkoitus käydä vielä katsastamassa alennukset vaateliikkeissä. Minkä tyyliset vaatteet minulle sopisivat? Olen pitkä ja hoikka, pitkät tumman ruskeat hiukset. Käytän paljon farkkuja, neuletakkeja ja trikoopaitoja. Pukeudun mielestäni tylsästi! Kaipaisinkin vinkkejä, minkälaiset vaatteet vartalotyypilleni sopisivat, mitä värejä jne..?
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 19:11"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2013 klo 14:23"]
maailma ja muoti on luotu pitkille ja hoikille, voit vetäistä rekistä vaatteen summittaisesti ja se on siinä.
Onnea!
Ei luulisi olevan vaikeuksia vaatevalinnoissa. Pitkä ja hoikka näyttää hyvältä vaikka säkki päällä.
Jos tyylivinkkejä kaipaat, niin valitse joku julkkiskaunotar, jonka tyylistä pidät ja valitse samanlaisia vaatteita.
Itse olen 180 pitkä ja S tai M kokoa vaatteesta riippuen ja mistään ei löydy riittävän pitkiä hihoja ja lahkeita! Että se siitä, että voi vain rekistä repäistä jotakin. Kaikki on kiven takana.
Itse olen "vain" 175cm pitkä ja myös periaatteessa kokoa S, mutta sama juttu kuin sinulla, että hihat ja lahkeet ovat AINA liian lyhyet. Sopivan kokoisten vaatteiden löytäminen on ihan mahdotonta.
maailma ja muoti on luotu pitkille ja hoikille, voit vetäistä rekistä vaatteen summittaisesti ja se on siinä.
Onnea!
Onnea!
Ei luulisi olevan vaikeuksia vaatevalinnoissa. Pitkä ja hoikka näyttää hyvältä vaikka säkki päällä.
Jos tyylivinkkejä kaipaat, niin valitse joku julkkiskaunotar, jonka tyylistä pidät ja valitse samanlaisia vaatteita.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2013 klo 14:23"]
Itse olen 180 pitkä ja S tai M kokoa vaatteesta riippuen ja mistään ei löydy riittävän pitkiä hihoja ja lahkeita! Että se siitä, että voi vain rekistä repäistä jotakin. Kaikki on kiven takana.