En tule adoptioäidin kanssa toimeen.
Olen siis bioäiti ja tiedän lapseni nykyiset vanhemmat.Ollaan yritetty tavata mutta se on aina mennyt heidän puolelta minun haukkumiseksi.Kurjaa kun ei tulla toimeen.
Kommentit (7)
Miten tuo äiti kohtelee lastasi?
lapsi jo kohta täysi-ikäinen.Ex-mieheni kuoli siis adoptioon annetun lapsen isä enkä olisi saanut mennä uusiin naimisiin ja kun tein lapsen uuden mieheni kanssa niin ei sitä hyväksynyt. Ja sanoi että lapsi tarvitsisi jotain perintöä kun bioisä kuoli vaikka häneltä ei jäänyt kuin velkaa.
Taitaa adoptioäiti pelätä lapsen menettämistä ja siksi turvautuu noinkin primääreihin tekoihin! oletteko käyneet keskustelua, mikä on itse kunkin tavoite tässä tilanteessa? Eikö apuna ole ketään ulkopuolista esim. adoptio-organisaatiosta, joka voisi auttaa ja tuoda ulkopuolista näkökulmaa asioihin? Pitäs nyt kuitenkin olla a-äidille selvää, että huonon palveluksen tekee etenkin lapselle toiminnallaan!
Miten tuo äiti kohtelee lastasi?
lapsi jo kohta täysi-ikäinen.Ex-mieheni kuoli siis adoptioon annetun lapsen isä enkä olisi saanut mennä uusiin naimisiin ja kun tein lapsen uuden mieheni kanssa niin ei sitä hyväksynyt. Ja sanoi että lapsi tarvitsisi jotain perintöä kun bioisä kuoli vaikka häneltä ei jäänyt kuin velkaa.
Uskomattoman surkeasti kirjoitettu kommentti! En kyllä ymmärrä mitä yrität selittää.
Lapsi on pian täysikäinen ja tekee sitten mitä itse tahtoo, johon teidän on vain sopeuduttava.
niin mutta eikös se ollut niin että et saa nykyisen miehen kiellon vuoksi pitää yhteyttä tähän lapseen eikä teidän yhteinen lapsi tiedä tästä adoptioon annetusta lapsesta
teet melkein joka päivä aloituksen tästä, tai sitten siitä miten sun elämä on muuten kurjaa eikä elämisen arvoista. kun ei ole töitä eikä koulutusta jne jne
Oletko antanut adoptioäidille syytä haukkumisiin? Onko adoptioäiti epävarma asemastaan?