Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelma: Mies ei ikinä laukea sisälle. Ei tajua, että

Vierailija
14.01.2013 |

se ois mulle oikeesti tärkeä juttu, vaikka ollaan puhuttu. Pelkää hysteerisesti raskautta, vaikka meillä tuplaehkäisykin käytössä. Suhdetta takana 3v ja oon jo suoraan sanottuna saatanan kyllästyny nielemään niitä siemeniä!!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävän itsekäs mies. Spermassahan on nAista hyödyttäviä hormonejakin mukana. Niistä tulee tosi hyä olo! Ilman niitä ei vastaavaa rentoutta saavuta, mä tiedän kun oltiin aikanaan kondomien varassa niin kauan. En suostuis tuollaiseen ettei mies laukea sisälle. Sehän pilaa naiselta koko seksin kun homma katkeaa kesken kuin kananlento.

Ällö mies. Älä niele enää siltä . Et ole kynnysmatto, nainen!

Vierailija
22/22 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi en myöskään ymmärrä näitä ehkäisymuitona tämmöistä käyttäviä. onneksi meiheni ei ole noin urpo vaan käyttää tarvittaessa ehkäisyä.

On järjetöntä käyttää ehkäisyä ja sitten laueta sisälle. Sama kun hakkaa päätä seinään ja sitten ottaa särkylääkkeen kun sattuu.

Sitä paitsi jos miehellä on kondomi niin et edes tunne kun se laukeaa.

Ei ehkä yhtä hyvin kumin kanssa mutta kyllä sen tuntee kun mies tulee. kyllähän se vehje sykkiikin :)

Muutenkin meillä samanaikaista, kun mieheni yleensä odottaa minut mukaan. Kyllä jäisi molempien mielestä kesken orgasmi jos pois vetää kesken orgasmien. Mutta tehkää te miten haluatte.

Tämä ei myöskään merkitse sitä ettenkö antaisi suullista hoitoa loppuun asti miehelleni..sekin on kyllä kivaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla