Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokainen yli 20-vuotias on nainen. Tajuatko?

Vierailija
24.01.2013 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei 18 v?

Vierailija
2/8 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei 18 v?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulla on munat joten en usko olevani nainen.

Vierailija
4/8 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin, että jokainen yli 20-vuotias on nainen koska hän on ylittänyt teini-iän ja siirtyy toiselle kymmenelle. Eli silloin on varmasti ainakin nainen.

18v-19v. menee läpi molemmista. Voi sanoa vielä tytöksi koska teini-ikäinen, mutta voi sanoa myöskin naiseksi koska täysi-ikäinen. On siis vähän molempia, mutta täysin nainen ei voi vielä olla koska on teini.

Eikö tämä ole järkeen käypää? Miksi tästä väitellään?

Vierailija
5/8 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin jotenkin luonnollisempaa olla itse ja kutsua kavereitakin tytöiksi parikymppisenä. Jotenkin vasta vakityön, paritutumisen ja perheen perustamisen yhteydessä alkoi tuntea itseään aikuisemmaksi. Nämäkin siis tapahtuneet 25v mennessä, mutta ihan ehdottomasti olin n. 20-23v ennemmin tyttö.

Ja mun mielestä nyt vanhempanakin (kohta kolmekymppinen) tuntuu luontevammalta lähteä tyttöjen kanssa ulos kuin naisten. Siis ihan puhuessa oman ikäisistä ja nuoremmista, mutta myös hieman vanhemmistakin naispuoleisista. Mutta tämä tietysti vain ihan kavereiden kesken.

Vierailija
6/8 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotias tyttö

20-vuotias NAINEN?

Kyllä se nainen sopii vaan tuon iän kanssa... tyttö on ihan outo!

Kun aatteleppa kun jollain näistä yli 20-vuotiasta TYTÖISTÄ voi olla jo lapsia...

Kyllä se on että: jollain näistä yli 20-vuotiaista naisista voi olla lapsia

Arvot kunniaan.

Ja sellaset lepposat ja leikkimieliset tytöttelyt kuten tyttöjen ilta tms. tai että lähdempä tästä tyttöjen kanssa kaupungille! on ihan normaalia, niinhän ne 80-vuotiaat mummotkin joskus leikillään tekee, tytöttelee toisiaan

Mutta sitten jos pitäisi ihan vakavissaan ottaa, työn parissakin ja näin. Niin pitäis sillon naisista puhua.

Tää on totuus.

Vierailija
7/8 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun poika on 19 v ja 20 v täytettyäänkö muuttuu sitten naiseksi?!?

Vierailija
8/8 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöksi, neidiksi, rouvaksi, jne.

t. 50 v