Karita Tykkä näyttää aika oudolta..
Kommentit (29)
Ryppyinen liian ruskea iho ja harmillista et näyttää huomattavasti ikäistään vanhemmalta. Olis niin kaunis nainen ellei leikkis ruoalla.
kaunis on ja ei näytä ikäsitään vanhemmalta. aika ruskea tosin mutta makuasia.
vanhemmalta.
Kauniilta kuitenkin:)
Rypyt taas on ihan luonnollista tuossa iässä.
Mutta just näin kaupungilla ja näytti hyvin simpsakalta ja terveeltä ja kauniilta, tosin hyvin hyvin hoikalta. Huono kuva vaan.
mutta tuo juttu: luulen, että Tykkä on itse laittanut Wikipediaan tiedon raskaudestaan, ihan vaan päästäkseen otsikoihin ja näin saadakseen julkisuutta huonosti alkaneelle korusuunnittelukokoelmalleen.
toisilla messuilla ja en ollut tuntea. On todella laiha, siis ihan tikku, mutta naama on vähän kuin rusinalla. jos lihois vaikka 5 kg olis painoindeksin mukaan vieläkin alipainoinen mutta tuli vähän terveemmän näköiseksi.
Näin kerran ehkä 5 v sen jälkeen kun oli voittanut ms Suomi kilpailun ja oli kyllä todella !!! kaunis !
Ei ruma ole vieläkään, ei tietenkään mutta mitä enemmän on läskiä,sitä sileämpi on naama.
Alkaa lähes kaikilla olla silmäympärysryppyä ja iän merkkejä siinä iässä...
tekisi kyllä ihmeitä. Mulla on muutamia kavereita, jotka välttää kaikkea rasvaa ihan hysteerisesti ja aika kuivakan näköisiä ovat, iästä riippumatta.
Tuossa iässä alkaa useimmilla naisilla olla parasta ennen -päivä käsillä.
se on päälleen kaatanut kun on noin ruskea ja kimalteleva...
Mitähän ihmeen kultamaalia se on päälleen kaatanut kun on noin ruskea ja kimalteleva...
Mä käytin itseruskettavaa ja liian tummaa meikkivoidetta juuri noin 17-vuotiaana...
Eukkoa mieltää itsensä brändiksi vaikka sosiaalisessa mediassa facebookissa tykkääjiä 11 henkilöä nekin varmaan naapurit ja sitäpaitsi Wikipedia ei ole kuin keinotekoinen nettiportaali joka ei ota vastuuta mitä siellä kirjoitellaan
Entinen missi nykyinen ylivelkainen pienyrittäjä töppäsi kun meni bänks Joonaksen kanssa eikä sen jälkeen ole enää pystynyt tunnistamaan mitätöntä egoaan
Samoin tekoripset. Liian laiha. Aika paljon ryppyjä, mä oon monta vuotta vanhempi, eikä mulla oo kuin ihan pieniä ryppyjä silmän alla. Mutta toisilla ihotyyppi on sellainen, että nuorena on oikea kuulas persikkaiho, mutta kun se on ohut niin rypyt tulevat nuorempana. Uskoisin että nää tekorusketusaineet ja kaikenmaailman tökötit vaan vanhentaa ihoa. Mun iho on sitä tyyppiä, että on aina ollut rasvainen ja sellainen paksu, nuorena en siitä tykännyt, mutta nytpä tykkään.
Aivan liian laiha ihminen. Ei enää kaunista. Ihminen ei näe omaa sairasta laihuuttaa peilistä. Sen voi ehkä vuosien päästä huomata sitten omista valokuvista.
miksi noin paljon ryppyjä ja iho tuon värinen? kaunis on, mutta näyttää yli 40-vuotiaalta. Lapsi sanoi ettei minulla ole tuollaisia ryppyjä, kun kysyin ja ikää minulla on 39.
On Karita päässyt rupsahtamaan, eikä nuoruuden hehkusta ole enää tietoakaan. Näin se painovoima vie entistä missiäkin.
määkin katoin kyllä, että ruttuinen ja kuiva. Liian laiha taitaa olla.