Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karita Tykkä näyttää aika oudolta..

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

määkin katoin kyllä, että ruttuinen ja kuiva. Liian laiha taitaa olla.

Vierailija
2/29 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyinen liian ruskea iho ja harmillista et näyttää huomattavasti ikäistään vanhemmalta. Olis niin kaunis nainen ellei leikkis ruoalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis on ja ei näytä ikäsitään vanhemmalta. aika ruskea tosin mutta makuasia.

Vierailija
4/29 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmalta.

Kauniilta kuitenkin:)

Vierailija
5/29 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypyt taas on ihan luonnollista tuossa iässä.

Vierailija
6/29 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa seurustelut?

Vierailija
7/29 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta just näin kaupungilla ja näytti hyvin simpsakalta ja terveeltä ja kauniilta, tosin hyvin hyvin hoikalta. Huono kuva vaan.

Vierailija
8/29 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo juttu: luulen, että Tykkä on itse laittanut Wikipediaan tiedon raskaudestaan, ihan vaan päästäkseen otsikoihin ja näin saadakseen julkisuutta huonosti alkaneelle korusuunnittelukokoelmalleen.

Vierailija
9/29 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisilla messuilla ja en ollut tuntea. On todella laiha, siis ihan tikku, mutta naama on vähän kuin rusinalla. jos lihois vaikka 5 kg olis painoindeksin mukaan vieläkin alipainoinen mutta tuli vähän terveemmän näköiseksi.

Näin kerran ehkä 5 v sen jälkeen kun oli voittanut ms Suomi kilpailun ja oli kyllä todella !!! kaunis !

Ei ruma ole vieläkään, ei tietenkään mutta mitä enemmän on läskiä,sitä sileämpi on naama.

Vierailija
10/29 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa lähes kaikilla olla silmäympärysryppyä ja iän merkkejä siinä iässä...

Vierailija
11/29 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekisi kyllä ihmeitä. Mulla on muutamia kavereita, jotka välttää kaikkea rasvaa ihan hysteerisesti ja aika kuivakan näköisiä ovat, iästä riippumatta.

Vierailija
12/29 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä alkaa useimmilla naisilla olla parasta ennen -päivä käsillä.

Vierailija
13/29 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on päälleen kaatanut kun on noin ruskea ja kimalteleva...

Vierailija
14/29 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ihmeen kultamaalia se on päälleen kaatanut kun on noin ruskea ja kimalteleva...

Mä käytin itseruskettavaa ja liian tummaa meikkivoidetta juuri noin 17-vuotiaana...

Vierailija
15/29 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukkoa mieltää itsensä brändiksi vaikka sosiaalisessa mediassa facebookissa tykkääjiä 11 henkilöä nekin varmaan naapurit ja sitäpaitsi Wikipedia ei ole kuin keinotekoinen nettiportaali joka ei ota vastuuta mitä siellä kirjoitellaan

Entinen missi nykyinen ylivelkainen pienyrittäjä töppäsi kun meni bänks Joonaksen kanssa eikä sen jälkeen ole enää pystynyt tunnistamaan mitätöntä egoaan

Vierailija
16/29 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin tekoripset. Liian laiha. Aika paljon ryppyjä, mä oon monta vuotta vanhempi, eikä mulla oo kuin ihan pieniä ryppyjä silmän alla. Mutta toisilla ihotyyppi on sellainen, että nuorena on oikea kuulas persikkaiho, mutta kun se on ohut niin rypyt tulevat nuorempana. Uskoisin että nää tekorusketusaineet ja kaikenmaailman tökötit vaan vanhentaa ihoa. Mun iho on sitä tyyppiä, että on aina ollut rasvainen ja sellainen paksu, nuorena en siitä tykännyt, mutta nytpä tykkään.

Vierailija
17/29 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liian laiha ihminen. Ei enää kaunista. Ihminen ei näe omaa sairasta laihuuttaa peilistä. Sen voi ehkä vuosien päästä huomata sitten omista valokuvista.

Vierailija
18/29 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi noin paljon ryppyjä ja iho tuon värinen? kaunis on, mutta näyttää yli 40-vuotiaalta. Lapsi sanoi ettei minulla ole tuollaisia ryppyjä, kun kysyin ja ikää minulla on 39.

Vierailija
19/29 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Karita päässyt rupsahtamaan, eikä nuoruuden hehkusta ole enää tietoakaan. Näin se painovoima vie entistä missiäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan