Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lancome Hypnose Doll Eyes Waterproof - miten puhdistetaan?

Vierailija
13.01.2013 |

Hei,

minulla on ollut käytössä tuo ripsari ja se on ollut ihan ok. Nyt mukana tullut oma puhdistusaine loppui ja nettikaupan mukaan se on varsin arvokasta ainetta.

Miten te puhdistatte Doll Eyes Waterproofin, onko jotain edullisempaa tapaa? Jos ei, niin sitten täytyy hankkia hinnasta huolimatta.

Kiitos avusta :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siihen toimii tavalliset, öljypohjaiset puhdistusaineet? Onko kukaan kokeillut Vival silmämeikinpoistolappuja?

Vierailija
2/7 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa n. 6 €.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siihen toimii tavalliset, öljypohjaiset puhdistusaineet? Onko kukaan kokeillut Vival silmämeikinpoistolappuja?

Vierailija
4/7 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka Lumenella tai Vival-lapulla tai vaikka tosiaan sillä ruokaöljyllä.

Vierailija
5/7 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on varaa ollut ostaa Lancomen arvokas ripsari, luulisi varaa olevan sijoittaa se pari hassua euroa myös johonkin halpisputsariin. Ihan tosi, ei maksa kuin muutaman euron.

Älä vain ala lotraamaan millään ruokaöljyillä, saat vielä silmätulehduksen kaupan päälle.

Vierailija
6/7 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekit ja tavaratalot ovat täynnä edullisia silmämeikin poistoon tarkoitettuja juttuja, hinnaltaan alle 10 €.

Vierailija
7/7 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on varaa ollut ostaa Lancomen arvokas ripsari, luulisi varaa olevan sijoittaa se pari hassua euroa myös johonkin halpisputsariin. Ihan tosi, ei maksa kuin muutaman euron.

Älä vain ala lotraamaan millään ruokaöljyillä, saat vielä silmätulehduksen kaupan päälle.

eivätkä tosiaan ole mitenkään haitallisia. Itse olen käyttänyt oliiviöljyä meikinpoistoon jo parikymmentä vuotta eikä ole tulehduksia näkynyt.