Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelen sinkkumiehiä, jotka on luikkuja eikä treenaa edes kestävyyskuntoa.

Vierailija
13.01.2013 |

Voisi status parisuhdemarkkinoillakin nopusta jos viitsisi urheilla.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä esimerkiksi, ja tiedän tosi monia muitakin joille urheilullinen mies on suorastaan turn-off. Yleensä me ollaan itse sellaisia luikkuja joita kiinnostaa elämässä ihan muut asiat kuin oman kehon treenaaminen.

Vierailija
2/13 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä esimerkiksi, ja tiedän tosi monia muitakin joille urheilullinen mies on suorastaan turn-off. Yleensä me ollaan itse sellaisia luikkuja joita kiinnostaa elämässä ihan muut asiat kuin oman kehon treenaaminen.

Molemmat siis alempaa tasoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se mikään pakko ole urheilla, mutta ei ehkä kannata mistään Anna Virmajoki-tason naisesta haaveilla...

Vierailija
4/13 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on vain biologinen huijaus lisääntyä.

Sinkkuus on järkevää ja mukavuuden haluista touhua.

Seksiä voi harrastaa siististi ja hauskasti oman kätensä kanssa tai hankkia ihmisen sitä varten rahalla ja hankkiutua ihmisestä eroon helposti. Miksi alkaa parisuhteeseen? Joutuisi jakamaan karkkipussukan, joutuisi jakamaan oluet, joutuisi jakamaan ja jakamaan. Miksi suostua jakamaan omasta´?

Vierailija
5/13 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka eivät viitsi laihduttaa. Voisi hoikkana olla enemmän kysyntää.

Vierailija
6/13 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen pullukoita sinkkunaisia Jotka eivät viitsi laihduttaa. Voisi hoikkana olla enemmän kysyntää.

Yleensähän pullukkanaiset ja epäliikunnalliset luikkumiehet löytää toisensa. Ulkoinen habitus samaa tasoa.

Vierailija
7/13 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

he etsivät naista, joka arvostaa enemmän henkisiä ominaisuuksia.

Vierailija
8/13 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä luulen, että ne miehet yrittävät vältellä ap:n kaltaisia naisia. Ja tuo treenaamattomuus on aika helppo tapa.

Vierailija
9/13 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla vaikka laiha kuikelokin, kyllä meille naisille kelpaa.

En usko, että kenenkään sinkkuus johtuisi puuttuvista lihaksista.

Vierailija
10/13 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen hankkiminen on vielä suurempaa heikkoutta. Pilataan koko elämä ja vapaa-aika lopullisesti.

Jotenkin helvetin typerää laittautua ja nähdä vaivaa sen vuoksi että, joku handsome tai pretty huomaisi lapselliset soidinmenot.

Vierailija
11/13 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla vaikka laiha kuikelokin, kyllä meille naisille kelpaa.

En usko, että kenenkään sinkkuus johtuisi puuttuvista lihaksista.

Työnsaantikin on sporttiselle miehelle helpompaa kuin laihalle. Työmarkkinoilla naiselle hoikkuus on eduksi ja lihavuus haitaksi, miehelle eduksi on sporttisuus.

Vierailija
12/13 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se mikään pakko ole urheilla, mutta ei ehkä kannata mistään Anna Virmajoki-tason naisesta haaveilla...

Joka päivä tulee satoja kauniimpia vastaan

Vierailija
13/13 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma kun helvetti Joka päivä tulee satoja kauniimpia vastaan

Täällä päin on sitten ilmeisesti poikkeuksellisen rumia naisia, kun harvoin tulee vastaan yhtä kauniita, saati sitten kauniimpia.

Ai niin, mut mä asunkin maalla, fitness-latinokroppa-barbi-hössötys ei kai ole vielä ehtinyt tänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä