Miten tähän pitäisi suhtautua? Mies kertoi että
olenkin kakkosvaihtoehto. Siis vajaa vuosi sitten tavattiin ravintolassa jossa olin parin ystäväni kanssa jä hän yksin. Hän tuli meidän pöytään ja juttua riitti. Illan päätteeksi sain pitkän suudelman ja siitä asti ollaan seurusteltu, mielestäni ihan hyvässä suhteessa.
No eilen sitten kertoi, että olikin alunperin tullut meidän pöytään ystäväni takia, koska oli pitänyt tätä kiinnostavimpana, mutta kun kuuli että ystäväni oli jo naimisissa niin oli sitten "tyytynyt" minuun.
Voi helvetti sentään.
Tämä tuli eilen puheeksi, kun kerroin että tämä ystäväni on eroamassa miehestään. Ei mieheni mitään eroa ehdottanut tai mitään, mutta ihmetyttää miksi hän ylipäätään kertoi tämän minulle.
Olen vähän loukkaantunut enkä tiedä miten suhtautuisin.
Kommentit (5)
Kysy mieheltäsi miksi hän halusi sen nyt tunnustaa. Mitä hän kuvitteli tavoittavansa tunnustuksellaan? Ei tuommoisesta ainakaan voi mitään hyvää seurata kun tuommoista paljastaa. Luuliko hän että ottaisit tuon jotenkin hupaisana juttuna? Huhhuh :/
Sinä olit kakkosvaihtoehto tuona iltana.
Etköhän heti sen illan jälkeen ole kuitenkin ollut ykkösvaihtoehto. Ei kai hän muuten sinun kanssasi olisi alkanut seurustelemaan.
Ole vaan ykkönen hyvillä mielin.
Sinä olit kakkosvaihtoehto tuona iltana. Etköhän heti sen illan jälkeen ole kuitenkin ollut ykkösvaihtoehto. Ei kai hän muuten sinun kanssasi olisi alkanut seurustelemaan. Ole vaan ykkönen hyvillä mielin.
Ei tuollaista tietenkään pidä mennä möläyttämään, miinukset miehelle, mutta ehkä hän tosiaan ajatteli, että suhteenne on jo "sillä tasolla" ja ottaisit sen läppänä. No, et ottanut, ja kyllähän tuosta voikin suuttua.
Mutta voi myös ajatella juuri em. tavalla, että miehesi sattui noteraamaan ensin ystäväsi, mutta kun kävi ilmi hänen tilanteensa, niin mielenkiinto lopahti siihen ja silmät avautuivat sinulle - mikäs ruusunen tässä seurassa onkaan, miten meinasin missata... =) Eli etköhän ole ensimmäisen 5 min jälkeen ollut hyvin pitkälti se ykkönen hänelle.
Ajatukset on tyhmiä kun niitä ei voi tukahduttaa eikä käskystä unohtaa (eikä perua), mutta koita olla tekemättä tuosta liian suurta numeroa päässäsi.
Kysy ihan suoraan häneltä hänen tarkoitusperistään; mitä hän tällaisella loukkauksella ajoi takaa ja miksi nimenomaan nyt, kun hänen ykkösvaihtoehdokseen nimeämänsä on eroamassa?
Ei tuollaista saisi tunnustaa.